Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Vill ändå passa på att ropa några heja-rop till micke! Heja heja! Hoppas du har bättre disciplin än vad jag har, men jag tror knappast att det kan vara sämre. Kommer gå kalasbra 🙂 Vad är målet? Tappa kilon? Bättre kondis? Fler brudar? Stora muskler? Tackar! Ni här på snacktråden får vara mina personliga coacher! 😄 Och målet är väl knappast att tappa kilon, det är nog inte möjligt. Snarare gå upp. Målen är med andra ord: må bättre, se bättre ut, bättre kondis. Och brudar skulle väl inte vara helt fel det heller. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Kan man skicka wav-filer med mail på nåt sätt, eller tar det för stor plats. Om nån spelar in trummor t.ex., så vill jag ju inte ha dem som mp3... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Så, nu har jag fixat Guy Love som ringsignal! Dags att gå och lägga sig. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 3 mars 2008 ...så Evans är alltså att föredra då? 🙂 haha. Beror på vad du vill ha 🙂 Evans blir iaf inte smuttsiga på samma sett 😄 ...men om man vill ha rent ljud så....? 😕 gihihihi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 3 mars 2008 gunatt... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 ...så Evans är alltså att föredra då? 😄 haha. Beror på vad du vill ha 🙂 Evans blir iaf inte smuttsiga på samma sett 🙂 ...men om man vill ha rent ljud så....? 😛 gihihihi 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Nu börjar jag få lust att börja springa igen! hmm.. dålig timing. har massa plugg så jag vill inte ta mig tid 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Believe me brother o brother shee will breeeak you heaaart! Listen to mee.. bla bla bla hahaha... orka rix fm reklamen! eller vafan de är 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 😄 Sluta 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Förlåt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Förlåt. 🙂 ghuhu 😄 Skojja mest 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 En ny, rolig sak med Vista: jag skulle installera ett nytt teckensnitt. Jag laddar ner en zippad fil, innehållande tff-filen, och försöker zippa upp det direkt i Font-mappen. BAM! Felmeddelande, det gick inte. Då testar jag att zippa upp det på skrivbordet, och det går utan problem. Nu försöker jag förflytta tff-filen till Font-mappen för hand, och nu går det! Men inte innan Vista har frågat mig om det verkligen är det här jag ville göra... Det gick alltså inte att installera en ny font utan att Vista frågar om lov! Ärligt talat! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Mild får sålt sin tavla nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 4 mars 2008 Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Det kan vara äckligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Gretsch är Great? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Japp! När jag blir stor å känd ska jag ändå använda gretsch 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Men å, måste alla lyssna på metal...Är ju inte så många här som lyssnar på metal. Av oss i längsta är det ju bara Micke och Krokodil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Jag tänker avstå ifrån att dissa din musik, därför att jag är bättre än dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 höhö. Vad gör ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Jag dissade ju aldrig din musiksmak? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 (redigerat) jag vet ☺️ Redigerat 4 mars 2008 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Kan man skicka wav-filer med mail på nåt sätt, eller tar det för stor plats. Om nån spelar in trummor t.ex., så vill jag ju inte ha dem som mp3... Du kan konvertera dem till FLAC, det brukar ta ungefär en tiondel av platsen och det är lossless så man förlorar ingen information. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Japp det går ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 Jag pratade med Dingis! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 mars 2008 Dela Postat 4 mars 2008 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 4 mars 2008 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts