Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Vill ändå passa på att ropa några heja-rop till micke!

Heja heja!

Hoppas du har bättre disciplin än vad jag har, men jag tror knappast att det kan vara sämre. Kommer gå kalasbra 🙂

Vad är målet? Tappa kilon? Bättre kondis? Fler brudar? Stora muskler?

Tackar! Ni här på snacktråden får vara mina personliga coacher! 😄

Och målet är väl knappast att tappa kilon, det är nog inte möjligt. Snarare gå upp. Målen är med andra ord: må bättre, se bättre ut, bättre kondis. Och brudar skulle väl inte vara helt fel det heller.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Kan man skicka wav-filer med mail på nåt sätt, eller tar det för stor plats. Om nån spelar in trummor t.ex., så vill jag ju inte ha dem som mp3...

Link to comment
Dela på andra sajter

...så Evans är alltså att föredra då? 🙂

haha. Beror på vad du vill ha 🙂

Evans blir iaf inte smuttsiga på samma sett 😄

...men om man vill ha rent ljud så....? 😕

gihihihi

Link to comment
Dela på andra sajter

En ny, rolig sak med Vista: jag skulle installera ett nytt teckensnitt. Jag laddar ner en zippad fil, innehållande tff-filen, och försöker zippa upp det direkt i Font-mappen. BAM! Felmeddelande, det gick inte.

Då testar jag att zippa upp det på skrivbordet, och det går utan problem. Nu försöker jag förflytta tff-filen till Font-mappen för hand, och nu går det! Men inte innan Vista har frågat mig om det verkligen är det här jag ville göra...

Det gick alltså inte att installera en ny font utan att Vista frågar om lov! Ärligt talat! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man skicka wav-filer med mail på nåt sätt, eller tar det för stor plats. Om nån spelar in trummor t.ex., så vill jag ju inte ha dem som mp3...

Du kan konvertera dem till FLAC, det brukar ta ungefär en tiondel av platsen och det är lossless så man förlorar ingen information.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...