Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 For the record, det var inte Micke själv som kom på det, så han är inte att beskylla för det usla skämtet... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Pazo, på bilderna på dina trummor osm du har lagt upp, har du ens spelat på virvelskinnet där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 3 mars 2008 KAFFE 😄 hähähä.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Haha. Happy Songs for Happy People är en skiva av Mogwai. Vet inte riktigt varför Krokodil frågade om Opeth, men han har väl sina anledningar. 😄 Haha, ingen speciell anledning. Det bara föll sig naturligt; ville väl kanske se om vi hade mer musiksmak gemensamt Harvest 🥰 Ja, de kan verkligen vara atmosfäriskt vackra för att i nästa stund uppkalla satans eldar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Haha. Happy Songs for Happy People är en skiva av Mogwai. Vet inte riktigt varför Krokodil frågade om Opeth, men han har väl sina anledningar. 😄 Haha, ingen speciell anledning. Det bara föll sig naturligt; ville väl kanske se om vi hade mer musiksmak gemensamt Harvest 🥰 Ja, de kan verkligen vara atmosfäriskt vackra för att i nästa stund uppkalla satans eldar. En själsfrände! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 3 mars 2008 ghey.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Jupp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 3 mars 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Lets face the facts about me and you, a love unspecified Though I'm proud to call you chocolate bear, the crowd will always stop and stare I feel those exact feelings too, and thats why I keep them inside Cause this bear, cant bear the world to know, and sometimes its easier to hide Then explain our: GUY LOVE! THATS ALL IT IS! GUY LOVE! HES MINE, IM HIS! THERES NOTHING GAY ABOUT IT IN OUR EYES! And when I say I love you Turk, its not what it implies... Its GUY LOVE! Between two guys... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Ja, jag kunde den utantill. Vadårå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Wow, Roundhouse Tapes-version av Face of Melinda var något av det bästa jag hört av Opeth någonsin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Happy songs for happy people känns dock som extremt jättemycket ironi eller sarkasm eller nåt. Mogwai gör knappast glad musik och mogwais fans är knappast urdefinitionen på happy people 🙂 (Ps. Mogwai är bra) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 (redigerat) Åh titta, ni hade bytt sida. Där ser man. Jag svarade på nåt jättegammalt 🙂 Redigerat 3 mars 2008 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Flera timmar gammalt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 rena rama stenåldern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Pazo, på bilderna på dina trummor osm du har lagt upp, har du ens spelat på virvelskinnet där? Väldigt mkt. Evans du vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Happy songs for happy people känns dock som extremt jättemycket ironi eller sarkasm eller nåt. Mogwai gör knappast glad musik och mogwais fans är knappast urdefinitionen på happy people 😉 (Ps. Mogwai är bra) 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Pazo, på bilderna på dina trummor osm du har lagt upp, har du ens spelat på virvelskinnet där? Väldigt mkt. Evans du vet. Skumt. Drog på mitt nya Remo-skinn på virveln i replokalen igår (Ambassador Coated) och där syntes det kan jag ju säga. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Micke! There's nothing gay med att kunna den utantill! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 In a totally manly way! 😉 Jag var förresten precis ute och joggade! Svettig som fan, och hur mycket jag än stretchar tycks jag ha ont. Men jag gjorde det, och jag hoppas fortsätta med det! 😄 Redan nu kör jag armhävningar och sit-ups varje kväll (och varje morgon när jag orkar...) Skulle kunna säga hur många, men då skäms jag bara... 😛 Men det ska bli bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Yeah! Biatch 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Har också kört det där med armhävningar och sit-ups... Håller två dagar max, sen missar jag det på grund av glömska. Men fysisk aktivitet är för pussys! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Jag också, men nu ska jag ta det seriöst. Att jag överhuvudtaget är ute och joggar säger ju en del. Jag är trött på att vara liten och smal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Vill ändå passa på att ropa några heja-rop till micke! Heja heja! Hoppas du har bättre disciplin än vad jag har, men jag tror knappast att det kan vara sämre. Kommer gå kalasbra 😄 Vad är målet? Tappa kilon? Bättre kondis? Fler brudar? Stora muskler? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 3 mars 2008 ...så Evans är alltså att föredra då? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 3 mars 2008 Vill ändå passa på att ropa några heja-rop till micke! Heja heja! Hoppas du har bättre disciplin än vad jag har, men jag tror knappast att det kan vara sämre. Kommer gå kalasbra 🙂 Vad är målet? Tappa kilon? Bättre kondis? Fler brudar? Stora muskler? <--- Jepp Stora muskler.. absolut 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Men å, måste alla lyssna på metal... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 ...så Evans är alltså att föredra då? 😄 haha. Beror på vad du vill ha 🙂 Evans blir iaf inte smuttsiga på samma sett 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 mars 2008 Dela Postat 3 mars 2008 Jag älskar tv-spel och i det finns det våld ibland. Fast det var inte sant. Gonatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts