Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Haha. Happy Songs for Happy People är en skiva av Mogwai. Vet inte riktigt varför Krokodil frågade om Opeth, men han har väl sina anledningar. 😄

Haha, ingen speciell anledning. Det bara föll sig naturligt; ville väl kanske se om vi hade mer musiksmak gemensamt :rolleyes:

Harvest 🥰

Ja, de kan verkligen vara atmosfäriskt vackra för att i nästa stund uppkalla satans eldar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha. Happy Songs for Happy People är en skiva av Mogwai. Vet inte riktigt varför Krokodil frågade om Opeth, men han har väl sina anledningar. 😄

Haha, ingen speciell anledning. Det bara föll sig naturligt; ville väl kanske se om vi hade mer musiksmak gemensamt :rolleyes:

Harvest 🥰

Ja, de kan verkligen vara atmosfäriskt vackra för att i nästa stund uppkalla satans eldar.

En själsfrände! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Lets face the facts about me and you, a love unspecified

Though I'm proud to call you chocolate bear, the crowd will always stop and stare

I feel those exact feelings too, and thats why I keep them inside

Cause this bear, cant bear the world to know, and sometimes its easier to hide

Then explain our:

GUY LOVE! THATS ALL IT IS! GUY LOVE! HES MINE, IM HIS!

THERES NOTHING GAY ABOUT IT IN OUR EYES!

And when I say I love you Turk, its not what it implies...

Its GUY LOVE! Between two guys...

Link to comment
Dela på andra sajter

Happy songs for happy people känns dock som extremt jättemycket ironi eller sarkasm eller nåt. Mogwai gör knappast glad musik och mogwais fans är knappast urdefinitionen på happy people 🙂

(Ps. Mogwai är bra)

Link to comment
Dela på andra sajter

Happy songs for happy people känns dock som extremt jättemycket ironi eller sarkasm eller nåt. Mogwai gör knappast glad musik och mogwais fans är knappast urdefinitionen på happy people 😉

(Ps. Mogwai är bra)

😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, på bilderna på dina trummor osm du har lagt upp, har du ens spelat på virvelskinnet där?

Väldigt mkt. Evans du vet.

Skumt. Drog på mitt nya Remo-skinn på virveln i replokalen igår (Ambassador Coated) och där syntes det kan jag ju säga. 😉
Link to comment
Dela på andra sajter

In a totally manly way! 😉

Jag var förresten precis ute och joggade! Svettig som fan, och hur mycket jag än stretchar tycks jag ha ont. Men jag gjorde det, och jag hoppas fortsätta med det! 😄

Redan nu kör jag armhävningar och sit-ups varje kväll (och varje morgon när jag orkar...) Skulle kunna säga hur många, men då skäms jag bara... 😛 Men det ska bli bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill ändå passa på att ropa några heja-rop till micke!

Heja heja!

Hoppas du har bättre disciplin än vad jag har, men jag tror knappast att det kan vara sämre. Kommer gå kalasbra 😄

Vad är målet? Tappa kilon? Bättre kondis? Fler brudar? Stora muskler?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill ändå passa på att ropa några heja-rop till micke!

Heja heja!

Hoppas du har bättre disciplin än vad jag har, men jag tror knappast att det kan vara sämre. Kommer gå kalasbra 🙂

Vad är målet? Tappa kilon? Bättre kondis? Fler brudar? Stora muskler?

<--- Jepp Stora muskler.. absolut 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...