musik (oregistrerad) Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 Nu ska jag skriva en del på min novellsamling. Och laga middag - thaimat.
Overkill Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 Ja, jag valde Poe själv. Läste Huset Ushers fall, Det skvallrande hjärtat, Det ovala porträttet och Den svarta katten.
Overkill Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 Pazo! Hur gör man så att ett piano blir lite skitigt, typ vintage eller vinylknaster ller nått sånt i reason?
Fidden Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 du kan ställa det hos mig, här blir allt skitigt...
musik (oregistrerad) Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 Det tog tid att göra mat. Men NU ska jag skriva lite... 🙂
Pazo Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 Pazo! Hur gör man så att ett piano blir lite skitigt, typ vintage eller vinylknaster ller nått sånt i reason? Tapedisten funkar faktiskt lite. Annars vet jag inte så mkt nu när jag druckit.
Pazo Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 Pazo har fina trummor. Undrar om de kan vara med på en av mina låtar? 🙂 Ja om du vill. Men jag vet inte hur. Jag har inga trummickar 🙂
Pazo Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 Ahapp, va gör ni dårå? Fan va bra å höra från dig igen pico! 🙂 Har du börjat gå än? eller kommer det senare in på "våren" 🙂
Pazo Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 Pazo har fina trummor. Undrar om de kan vara med på en av mina låtar? 🙂 Ja om du vill. Men jag vet inte hur. Jag har inga trummickar 🙂 Jag kan ju säga att jag faktiskt är bättre än vad jag själv tror och vad de flesta tror så du har ju bra val om du tar mig. Va äre för genre och sånt?
Micke H Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 Annars vet jag inte så mkt nu när jag druckit. Aha, ett tillstånd jag ämnar befinna mig i om lite drygt 21 timmar. Kanske tidigare om jag har tur. Fan, vilket jävla party det ska bli, ska bli så full som jag aldrig har blivit tidigare! 😉
Pazo Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 Annars vet jag inte så mkt nu när jag druckit. Aha, ett tillstånd jag ämnar befinna mig i om lite drygt 21 timmar. Kanske tidigare om jag har tur. Fan, vilket jävla party det ska bli, ska bli så full som jag aldrig har blivit tidigare! 😉 Men hallå! Jag ska kanske också bli full igen om några timmar! Hallå!! HALLÅ!!!! VI ÄR SJÄLSFRÄNDER BARA FÖR DET!!! HORA HORA!! (eller inte jag är full) TÖNT DU SOM TRODDE PÅ DE!
Overkill Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 Pazo skriver alldeles för korrekt för att vara packad. 😄
Micke H Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 Precis. 😄 Ikväll blir det brudar och bärs! Fan vad jag längtar! 😄😛😄
Dingbats Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 Hoppsan, där hoppade jag just tre fyra sidor i tråden!
david.roennlund Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 En kompis tog precis hål i mitt ögonbryn 🙂 Var de så jävla nödvändigt 🙂
Dingbats Postat 2 mars 2008 Postat 2 mars 2008 Jag är inge trött fast det ska nog bli skönt att gå och lägga sig ändå. Goan..
Dingbats Postat 2 mars 2008 Postat 2 mars 2008 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeej
Dingbats Postat 2 mars 2008 Postat 2 mars 2008 Idag har jag ätit: litchiplommon - konstigt men rätt gott, typ som ett ollon papaya - rätt gott grapefrukt - smakar inte så mycket lime - surt men gott pomelo - rätt gott men rätt surt pitahaya - typ lite äckligt men den ser jäkligt häftig ut Äh, gonatt.
Recommended Posts