musik (oregistrerad) Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Nu ska jag skriva en del på min novellsamling. Och laga middag - thaimat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Ja, jag valde Poe själv. Läste Huset Ushers fall, Det skvallrande hjärtat, Det ovala porträttet och Den svarta katten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Pazo! Hur gör man så att ett piano blir lite skitigt, typ vintage eller vinylknaster ller nått sånt i reason? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 du kan ställa det hos mig, här blir allt skitigt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Det tog tid att göra mat. Men NU ska jag skriva lite... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Pazo! Hur gör man så att ett piano blir lite skitigt, typ vintage eller vinylknaster ller nått sånt i reason? Tapedisten funkar faktiskt lite. Annars vet jag inte så mkt nu när jag druckit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Pazo har fina trummor. Undrar om de kan vara med på en av mina låtar? 🙂 Ja om du vill. Men jag vet inte hur. Jag har inga trummickar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Ahapp, va gör ni dårå? Fan va bra å höra från dig igen pico! 🙂 Har du börjat gå än? eller kommer det senare in på "våren" 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Pazo har fina trummor. Undrar om de kan vara med på en av mina låtar? 🙂 Ja om du vill. Men jag vet inte hur. Jag har inga trummickar 🙂 Jag kan ju säga att jag faktiskt är bättre än vad jag själv tror och vad de flesta tror så du har ju bra val om du tar mig. Va äre för genre och sånt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Annars vet jag inte så mkt nu när jag druckit. Aha, ett tillstånd jag ämnar befinna mig i om lite drygt 21 timmar. Kanske tidigare om jag har tur. Fan, vilket jävla party det ska bli, ska bli så full som jag aldrig har blivit tidigare! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Annars vet jag inte så mkt nu när jag druckit. Aha, ett tillstånd jag ämnar befinna mig i om lite drygt 21 timmar. Kanske tidigare om jag har tur. Fan, vilket jävla party det ska bli, ska bli så full som jag aldrig har blivit tidigare! 😉 Men hallå! Jag ska kanske också bli full igen om några timmar! Hallå!! HALLÅ!!!! VI ÄR SJÄLSFRÄNDER BARA FÖR DET!!! HORA HORA!! (eller inte jag är full) TÖNT DU SOM TRODDE PÅ DE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Öhhh...vad? 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Pazo skriver alldeles för korrekt för att vara packad. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Precis. 😄 Ikväll blir det brudar och bärs! Fan vad jag längtar! 😄😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Vaknat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Hoppsan, där hoppade jag just tre fyra sidor i tråden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Välkommen tillbaka! Vad gjorde du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Dingbats and Overkill treat objects like women, man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 GAAAH! BAJSROUTER! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 1 mars 2008 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Jag lyssnar på Dream Theater. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 En kompis tog precis hål i mitt ögonbryn 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 En kompis tog precis hål i mitt ögonbryn 🙂 Var de så jävla nödvändigt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 1 mars 2008 Bra med lufthål 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 2 mars 2008 Dela Postat 2 mars 2008 Jag är inge trött fast det ska nog bli skönt att gå och lägga sig ändå. Goan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 2 mars 2008 Dela Postat 2 mars 2008 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 2 mars 2008 Dela Postat 2 mars 2008 Idag har jag ätit: litchiplommon - konstigt men rätt gott, typ som ett ollon papaya - rätt gott grapefrukt - smakar inte så mycket lime - surt men gott pomelo - rätt gott men rätt surt pitahaya - typ lite äckligt men den ser jäkligt häftig ut Äh, gonatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts