Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Det är en av anledningarna till att jag vill ha en jävla Mac! Just nu har jag två datorer, en med internet och en utan. Den utan saknar brandvägg och antivirus, och den rullar på bra! Dock vore det ju skönt att kunna surfa utan att ständigt behöva oroa sig... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Beställde Deluxe-versionen av nyreleasen av Michael Jacksons Thriller igår. Bästa jävla plattan någonsin, nu med extramaterial och DVD. 😄 Billie Jean måste vara den coolaste låten någonsin, med världens bästa basriff. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tv4-länken, är det till inslaget där du är med? Det fungerade inte här, misstänker att jag saknar senaste Flash eller nåt sånt här...och inte kan jag ladda ner det, för då behöver jag admin-rättigheter. Jag kan inte ens uppdatera Firefox här.

Ska kolla ikväll om någon påminner mig. Eller om jag mot all förmodan kommer ihåg det själv. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart jag inte blev tjurig, Pazo! 🙂😆

Jodå, Micke. Går väl bra. Vi är med i ABF och SFR nu så vi får dubbelt så mycket pengar än tidigare. 😄 Har en sångare på gång men vi behöver basist också. Tyvärr är replokalen upptagen måndag-torsdag så vi repar bara på helgerna typ. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...