Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Hej.

Jag är typ lite sjuk å idag ska jag hålla igång så jävla hårt. Inte bra kombination 😲

Klockan tolv ska vi vara borta vid TV4 Uppland for vi ska spela in en låt Live som ska visas på morgonen. Ni vet sådär som morgonbanden på tv4 brukar göra 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Jag är typ lite sjuk å idag ska jag hålla igång så jävla hårt. Inte bra kombination 😲

Klockan tolv ska vi vara borta vid TV4 Uppland for vi ska spela in en låt Live som ska visas på morgonen. Ni vet sådär som morgonbanden på tv4 brukar göra 😉

Fan vad nice! Finns det möjlighet att se det via internet nånstans?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ett litet problem. Var sorterar jag egentligen in min G3-skiva? Den innehåller ju live-låtar från tre olika artister, plus tre covers. Hittills har jag sorterat den under S för Joe Satriani, grundaren av G3. Men det är ju inte heller rätt, för alla tre gitarrister får lika mycket speltid...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vart skulle man annars placera den? Klart den ska stå på G.

Det enda liknande problem jag har haft är hur jag ska placera Led Zeppelin-skivorna. De heter ju I, II och III och sedan ingenting. Och det är ju bokstäver fast siffror så de kan ju inte stå på I... 😆 Har i alla fall ställt de I, II, III och IV och sedan resterande i bokstavsordning (så Coda är först osv.). Mest logiskt i mina ögon. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vart skulle man annars placera den? Klart den ska stå på G.

Det enda liknande problem jag har haft är hur jag ska placera Led Zeppelin-skivorna. De heter ju I, II och III och sedan ingenting. Och det är ju bokstäver fast siffror så de kan ju inte stå på I... 😄 Har i alla fall ställt de I, II, III och IV och sedan resterande i bokstavsordning (så Coda är först osv.). Mest logiskt i mina ögon. 😆

Meh, har du dem inte i kronologisk ordning? Jag har bokstavsordning efter artist och sen i ordningen skivorna släpptes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för att jag använder mina CD-skivor direkt, min CD-spelare är konstig. Så jag brukar rippa skivorna och sedan lägga in dom iPod för att sedan låta skivorna stå i hyllan. Lättare för andra med om skivorna står i alfabetisk ordning. 🙂 Hade nog hittat om de stod i kronologisk med. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...