Micke H Postat 11 februari 2008 Postat 11 februari 2008 Precis! Man ska inte komma hit och tro att man äger världen... ...huvvesaken ni vet att jag är störst, bäst å vackrast så skiter jag i resten! 🙂 Du ska fan inte öppna munnen och tro att du är nåt! Gå tillbaka till den håla du kom ifrån! 😆 🙂
Dingbats Postat 11 februari 2008 Postat 11 februari 2008 and in my dreams you're alive and you're crying as your mouth moves in mine soft and sweet rings of flowers round your eyes and I love you for the rest of your life when you're eeeeeeeeeeee....... In the aeroplane over the sea fyller tio år idag. Eller igår egentligen, men det missade jag så jag fick fira det idag...
Neosus Postat 11 februari 2008 Trådstartare Postat 11 februari 2008 Precis! Man ska inte komma hit och tro att man äger världen... ...huvvesaken ni vet att jag är störst, bäst å vackrast så skiter jag i resten! ☺️ Du ska fan inte öppna munnen och tro att du är nåt! Gå tillbaka till den håla du kom ifrån! 🙂 😉 jaja okej... 😱
Overkill Postat 11 februari 2008 Postat 11 februari 2008 Hittade några fula bilder jag gjort i Photoshop för typ hundra år sedan. Försöker ladda upp på Photobucket nu så kan ni få se sen. 🙂
Micke H Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Jag anmälde det som Soxic skrev i Timbaland-tråden, när han drog in piratkopiering i en gammal tråd. Vet inte om det är det du syftar på.
Micke H Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Jag skulle vilja ha en egen tråd när jag fyller år... 🙂
Fidden Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Coolt, det gör jag också! Vi har så mycket gemensamt.
Micke H Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Jag och basisten i vårt band vill starta ett nytt band som heter Say What. På konserter kan man skrika: "Whe are Say What! When I say Say, you say What! Say!" "What?" "Say!" "What?" "Say!!!" "What????" Ett bra knep för att få vår sångare att slita sitt hår. 🙂
Overkill Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Hallå! Rage Against The Machine kommer till Hultsfred! Förutom dom så var det mest tråkiga band på dagens bandsläpp.
Pazo Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 HORKUKJÄVLAFITTHORA!!!!! Då måste jag ju till hultsfred
Overkill Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Hej! Vi var på ABF förut. Får man vara med i två studiecirklar? Det är vi i alla fall. 😛
Dingbats Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Jag och basisten i vårt band vill starta ett nytt band som heter Say What. På konserter kan man skrika: "Whe are Say What! When I say Say, you say What! Say!" "What?" "Say!" "What?" "Say!!!" "What????" Ett bra knep för att få vår sångare att slita sitt hår. 😛 Har ni många spelningar i engelsktalande länder? 😛
Dingbats Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Overkill fick för övrigt inlägg nr 1337 utan att nån märkte nåt!
Recommended Posts