Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 🙂
Åhå! En till Opera-användare! 🥰 Opera är bäst. Har kört det i flera år nu. 😄
Postat
Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 🙂
Åhå! En till Opera-användare! 🥰 Opera är bäst. Har kört det i flera år nu. 😄

Jag önskar jag vore...Efter att ha felfritt använt det i nån timme, så slutar det att fungera. jag skyller på den här crappy datorn, som gör skumma saker ibland...ibland får jag inte ens igång IE. Firefox är fan den enda webbläsare som fungerar ok här.

Jag gillade ju Opera... 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Undrar vilka som kommer till Way Out West, 7-9/8 Gbg, förutom Hellström och 3 okända grupper...

Katie Melua Band kommer till Skanderborg under danskarnas sista dag, 10/8. Hoppas de bokar Way out West dessförinnan.

😉

Postat
Vadå slutade att fungera? 😉 Funkade det inte överhuvudtaget eller?

Jag kan öppna webbläsaren, men efter typ 10-15 sekunder säger Vista att det har uppstått ett fel och måste stänga programmet. Alldeles efter det, säger Vista att det har hittat en lösning på problemet! Lösningen var: ladda ner senaste versionen av Opera. Och då hade jag laddat ner Opera bara några timmar tidigare...som såklart var senaste versionen!!! 😐

Postat

Hmm, denna gång verkar det gå bra. Kanske gick fel när jag provade att ladda ner en torrent med Operas egna torrent-klient? Brandväggen i Vista bråkade första gången...

Postat

Hihi, laddade precis ner Ratchet and Clank! Gammal hederlig plattforms-action i 3D, kan det bli bättre? Spelglädje utan komplikationer! Ska bli skönt att köra sådant efter att ha kört komplicerade RPG i flera månader... 😉

Postat

Lite nördigt kanske att sitta och översätta wikipedia-artiklar men... Det är lite skoj faktiskt.

Jag ska förresten läsa steg 4 och 5 parallellt i tyskan. 😉

Postat (redigerat)

Det är jämnt. Jag leder med 1 poäng. 😄

EDIT: Det heter nog jämt...

EDIT2: Eller nej... Det heter jämnt.

Redigerat av Overkill
Postat
Lite nördigt kanske att sitta och översätta wikipedia-artiklar men... Det är lite skoj faktiskt.

Önskar jag hade tålamod till det också! 😄

Postat

Önskar jag hade tålamod till det också! 😄

Lär ta en evighet. översätter denna. Har kommit till fjärde stycket under rubriken Unique American style. 😑
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.