Pazo Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 😄 :D You go fidden! 😄 Verkar som om mitt lilla musikprojekt börjar få lite liv nu! 😄
Overkill Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 🙂 Åhå! En till Opera-användare! 🥰 Opera är bäst. Har kört det i flera år nu. 😄
Overkill Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Beställde precis Thomas Paine - Rights of Man och Thomas Paine - Common Sense från adlibris. 36 kronor styck. 🥰
Micke H Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 🙂 Åhå! En till Opera-användare! 🥰 Opera är bäst. Har kört det i flera år nu. 😄 Jag önskar jag vore...Efter att ha felfritt använt det i nån timme, så slutar det att fungera. jag skyller på den här crappy datorn, som gör skumma saker ibland...ibland får jag inte ens igång IE. Firefox är fan den enda webbläsare som fungerar ok här. Jag gillade ju Opera... 🙂
Overkill Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Vadå slutade att fungera? 🥰 Funkade det inte överhuvudtaget eller?
Overkill Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Interpol ska till Arvikafestivalen! Och Band of Horses till Roskilde! På måndag släppers Hultsfred nya artister. Hoppas på något grymt. 🥰
musik (oregistrerad) Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Undrar vilka som kommer till Way Out West, 7-9/8 Gbg, förutom Hellström och 3 okända grupper... Katie Melua Band kommer till Skanderborg under danskarnas sista dag, 10/8. Hoppas de bokar Way out West dessförinnan. 😉
Micke H Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Vadå slutade att fungera? 😉 Funkade det inte överhuvudtaget eller? Jag kan öppna webbläsaren, men efter typ 10-15 sekunder säger Vista att det har uppstått ett fel och måste stänga programmet. Alldeles efter det, säger Vista att det har hittat en lösning på problemet! Lösningen var: ladda ner senaste versionen av Opera. Och då hade jag laddat ner Opera bara några timmar tidigare...som såklart var senaste versionen!!! 😐
Micke H Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Hmm, denna gång verkar det gå bra. Kanske gick fel när jag provade att ladda ner en torrent med Operas egna torrent-klient? Brandväggen i Vista bråkade första gången...
Micke H Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Hihi, laddade precis ner Ratchet and Clank! Gammal hederlig plattforms-action i 3D, kan det bli bättre? Spelglädje utan komplikationer! Ska bli skönt att köra sådant efter att ha kört komplicerade RPG i flera månader... 😉
Overkill Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Jag använder inte torrentklienten så jag vet inte... 😉
Overkill Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Lite nördigt kanske att sitta och översätta wikipedia-artiklar men... Det är lite skoj faktiskt. Jag ska förresten läsa steg 4 och 5 parallellt i tyskan. 😉
Overkill Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Inte för att jag översätter från/till tyska nu...
Pazo Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Hejsan. Kom precis hem från inflyttningsfesten hos min syrra. Det var faktiskt redigt kul 🙂
Fidden Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Hejsan... jag kom precoijtus... a g äh.. kanske ska ta de iomrogon ist. 🙂
Pazo Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Jag vet allt att du gör dig fullare än va du är! 🙂
Overkill Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 (redigerat) Det är jämnt. Jag leder med 1 poäng. 😄 EDIT: Det heter nog jämt... EDIT2: Eller nej... Det heter jämnt. Redigerat 10 februari 2008 av Overkill
Pazo Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Japp! FIn match. Synd av vi avbröt den precis i slutet 😄
Dingbats Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Lite nördigt kanske att sitta och översätta wikipedia-artiklar men... Det är lite skoj faktiskt. Önskar jag hade tålamod till det också! 😄
Overkill Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Lite nördigt kanske att sitta och översätta wikipedia-artiklar men... Det är lite skoj faktiskt. Önskar jag hade tålamod till det också! 😄 Lär ta en evighet. översätter denna. Har kommit till fjärde stycket under rubriken Unique American style. 😑
Overkill Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Japp! Men sån är jag. Take it or leave it. 😄
Recommended Posts