Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 🙂
Åhå! En till Opera-användare! 🥰 Opera är bäst. Har kört det i flera år nu. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 🙂
Åhå! En till Opera-användare! 🥰 Opera är bäst. Har kört det i flera år nu. 😄

Jag önskar jag vore...Efter att ha felfritt använt det i nån timme, så slutar det att fungera. jag skyller på den här crappy datorn, som gör skumma saker ibland...ibland får jag inte ens igång IE. Firefox är fan den enda webbläsare som fungerar ok här.

Jag gillade ju Opera... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Undrar vilka som kommer till Way Out West, 7-9/8 Gbg, förutom Hellström och 3 okända grupper...

Katie Melua Band kommer till Skanderborg under danskarnas sista dag, 10/8. Hoppas de bokar Way out West dessförinnan.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå slutade att fungera? 😉 Funkade det inte överhuvudtaget eller?

Jag kan öppna webbläsaren, men efter typ 10-15 sekunder säger Vista att det har uppstått ett fel och måste stänga programmet. Alldeles efter det, säger Vista att det har hittat en lösning på problemet! Lösningen var: ladda ner senaste versionen av Opera. Och då hade jag laddat ner Opera bara några timmar tidigare...som såklart var senaste versionen!!! 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Hihi, laddade precis ner Ratchet and Clank! Gammal hederlig plattforms-action i 3D, kan det bli bättre? Spelglädje utan komplikationer! Ska bli skönt att köra sådant efter att ha kört komplicerade RPG i flera månader... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...