Overkill Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Hjälp mig med det där konstiga spelet, please. 😉 Vad ska man göra på 9? Blir ju likadant oavsett vilken ordning man släpper bollarna i...
Overkill Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 åhå! Om man höll musen på bollarna längre var det ju inga problem!
Overkill Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 (redigerat) ööö Redigerat 9 februari 2008 av Overkill
Overkill Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Nähä, det här går ju inte... Ska det som jag fick fram betyda något alltså? 😛
Micke H Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 😛
Dingbats Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 😎 Den är ju proprietär! Ond! Jag var tvungen...
Fidden Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Sådär!Precis hemkommen från systemet! Jag kom också hem från systemet precis då!
Micke H Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 🙂 Den är ju proprietär! Ond! Jag var tvungen... Fy fan vad du är nördig. 😄
Neosus Postat 9 februari 2008 Trådstartare Postat 9 februari 2008 Firefox laddar in sidor snabbare än Opera..... sådeså 🙂 ...väldigt bra för mig som bara har 1 mb lina.. 😄
Micke H Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Firefox laddar in sidor snabbare än Opera..... sådeså 🙂 ...väldigt bra för mig som bara har 1 mb lina.. 😄 Fast jag har läst att det är tvärtom? Minns inte var jag läste det...
Neosus Postat 9 februari 2008 Trådstartare Postat 9 februari 2008 Firefox laddar in sidor snabbare än Opera..... sådeså 😛 ...väldigt bra för mig som bara har 1 mb lina.. 😄 Fast jag har läst att det är tvärtom? Minns inte var jag läste det... Ja kanske så det var ja... 🙂
Micke H Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 "Third-party speed tests showed that Opera 9.01 performed faster than any other browser in four out of seven speed tests on Microsoft Windows and Mac OS X and three out of seven on Linux." Ha! 😄
Pazo Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 En remix på min Dance, Kill, Move ska komma ut på stockholm Beat Connection! 😄
Neosus Postat 9 februari 2008 Trådstartare Postat 9 februari 2008 "Third-party speed tests showed that Opera 9.01 performed faster than any other browser in four out of seven speed tests on Microsoft Windows and Mac OS X and three out of seven on Linux." Ha! 🙂 Va konstigt... jaja okej da! 😄😛
Neosus Postat 9 februari 2008 Trådstartare Postat 9 februari 2008 En remix på min Dance, Kill, Move ska komma ut på stockholm Beat Connection! 😄 Grattis som fan då! 😄
Fnykis Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Killar! Det var ett tag sen! 😄 Jag fattar inte att flera av er är kvar.. 😄 Är allt väl här i det nya forumet för längsta tråden? 😄
Pazo Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 WääääÄ!!! Fixat om utseendet på min myspace igen. Nu ser den PHÄT ut!! HÖHÖ. Remixen kommer snart upp ockspå.
Pazo Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Snarare epilepsi-framkallande... 😄 JAPP!! And that's how i like it! 😄
Fidden Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Jag ska ladda in lite DKM-låtar i kvällens spellista här 😄 (de andra kommer förmodligen förstöra den och lägga in e-type och sånt, men ändå)
Recommended Posts