Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 😎

Den är ju proprietär! Ond!

Jag var tvungen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har precis installerat Opera. Jag gillar den skarpt! Mycket, mycket snyggare än både Firefox och IE. Bra stöd för webstandards. Smidig funktion för att spara lösenord. Inbyggd torrent-klient (som jag inte testat än) och mailklient. Och en massa annat smått och gott. Ska prova ett par dagar, så får vi se. 🙂

Den är ju proprietär! Ond!

Jag var tvungen...

Fy fan vad du är nördig. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Firefox laddar in sidor snabbare än Opera..... sådeså 😛

...väldigt bra för mig som bara har 1 mb lina.. 😄

Fast jag har läst att det är tvärtom? Minns inte var jag läste det...

Ja kanske så det var ja... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

"Third-party speed tests showed that Opera 9.01 performed faster than any other browser in four out of seven speed tests on Microsoft Windows and Mac OS X and three out of seven on Linux."

Ha! 🙂

Va konstigt... jaja okej da! 😄😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...