Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Såg ni Jeff Dunham igår?

jag såg hans två filmer i somras. rätt kul ibland.

Jepp, men inte så bra som jag trodde. Kändes lite hype.

Postat (redigerat)
FITTROUTERHORA!!

PICO! Hjälp mig! Varför pingar routern ur internet hela jävla tiden!

Routerinfluensan? Inte besläktad med pippiflunsan.

Märke? Modell?

Redigerat av Pico
Postat

ffs...

19 dec kl 14:42 Stockholm Södra, Sorterad

18 dec kl 19:12 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Satt de bara och sov igår eller? Väntar på några datorprylar, får jag dem inte idag så hinner det ju fan bli midsommar

innan alla helger och röda dagar är över. Fast då äre midsommar och blir röda dagar igen... :rolleyes:

Postat
Såg ni Jeff Dunham igår?

ja stundtals är det är rätt tråkigt. men jag tycker inte ahmed är så rolig, alla älskar ju honom men nja.

Postat
ffs...

19 dec kl 14:42 Stockholm Södra, Sorterad

18 dec kl 19:12 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Satt de bara och sov igår eller? Väntar på några datorprylar, får jag dem inte idag så hinner det ju fan bli midsommar

innan alla helger och röda dagar är över. Fast då äre midsommar och blir röda dagar igen... :rolleyes:

Välkommen till det röda Sverige! 😄

Postat
Såg ni Jeff Dunham igår?

ja stundtals är det är rätt tråkigt. men jag tycker inte ahmed är så rolig, alla älskar ju honom men nja.

Såg inte hela, tyckte inte det var sååå skoj. Men Walter var småkul emellanåt.

Prius på tomgång; "homohomohomohomo" xD

Prius kör förbi: "Iiiiiiiiiiiiiii'm gaaaay"

Postat
Men för i helvete... xD

Amerikanske familjefilm på fyran, dubbad till svenska. En golden retriever spelar fotboll... :rolleyes:

Haha, är ju Air Bud! 😄 Igår gick det en skön annan sån familjefilm på femman med Tim Allen. Och ikväll kommer Ett päron till farsa i Las Vegas. 😄

Postat
Men för i helvete... xD

Amerikanske familjefilm på fyran, dubbad till svenska. En golden retriever spelar fotboll... :rolleyes:

Haha, är ju Air Bud! 😄 Igår gick det en skön annan sån familjefilm på femman med Tim Allen. Och ikväll kommer Ett päron till farsa i Las Vegas. 😄

Oh, Päron till farsa. Sjukt dåligt men det har blitt tradition för mig. xD

Postat
Men för i helvete... xD

Oh, Päron till farsa. Sjukt dåligt men det har blitt tradition för mig. xD

Dom är ju sköna! I första när dom stannar för att äta och så sätter dom hunden i den där kulgrejen på bilen (hjärnsläpp nu), och sen kör dom iväg. 😄

Postat
FITTROUTERHORA!!

Märke? Modell?

Är en såndär Belkin wireles G router. En liten såndär sak. Fattar inte varför internet lägger ner liksom "blinkar" hela tiden :rolleyes:

Postat (redigerat)
FITTROUTERHORA!!

Märke? Modell?

Är en såndär Belkin wireles G router. En liten såndär sak. Fattar inte varför internet lägger ner liksom "blinkar" hela tiden :rolleyes:

Du är inte ensam

Å lite till...

och det verkar finnas gott om exempel...

Symptom
Not able to connect to the router/AP wirelessly, or intermittent wireless connection.

Resolution
To address this issue, follow the steps below:
Note : The steps below are applicable only for Belkin routers.  

1. Open an Internet Explorer window on your computer and type in http://192.168.2.1 in the address bar. This will take you to the Belkin router's web based configuration page. If you are not able to open the page click here.
  2. You will get a login page. Leave the password blank. Click Submit .
  3. On the left side of the page, click Channel and SSID below Wireless .
  4. The wireless channel on the Belkin router is set to Auto by defualt. Change the wireless to a static channel. Click Apply Changes .
  5. Click Logout in the top right hand corner. 

Note: The wireless card in the computer will automatically detect the change in channel number on the router and will update the channel on the card.
Cause
You are not able to connect wirelessly mainly due to environmental interference. When the wireless channel is set to auto, the router will cycle to though channels when it detects significant interference. When the router changes channel the wireless connection will reset itself and disconnect all wireless clients connected to the router.

Summary
Wireless signals are prone to interference from cordless phones and electrical appliances (e.g., vacuum cleaners, microwave ovens). This is the reason wireless connections can drop. This article explains how to overcome frequent wireless disconnections by changing the channel number (frequency) on the Belkin router.

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.