Pazo Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Tjenah bryshär! Vad händer? Jag ska in till stan idag!
Overkill Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 ööh pazo du är utloggad nu så jag kan inte svara 🙂
Overkill Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Såg ni Jeff Dunham igår? jag såg hans två filmer i somras. rätt kul ibland.
Pazo Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Svara på vadå? Jag la ner för de verakr ju inte funka:(
Pazo Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 FITTROUTERHORA!! PICO! Hjälp mig! Varför pingar routern ur internet hela jävla tiden!
Pico Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Såg ni Jeff Dunham igår? jag såg hans två filmer i somras. rätt kul ibland. Jepp, men inte så bra som jag trodde. Kändes lite hype.
Pico Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 (redigerat) FITTROUTERHORA!! PICO! Hjälp mig! Varför pingar routern ur internet hela jävla tiden! Routerinfluensan? Inte besläktad med pippiflunsan. Märke? Modell? Redigerat 23 december 2008 av Pico
Pico Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 ffs... 19 dec kl 14:42 Stockholm Södra, Sorterad 18 dec kl 19:12 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen Satt de bara och sov igår eller? Väntar på några datorprylar, får jag dem inte idag så hinner det ju fan bli midsommar innan alla helger och röda dagar är över. Fast då äre midsommar och blir röda dagar igen...
Overkill Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Såg ni Jeff Dunham igår? jag såg hans två filmer i somras. rätt kul ibland. Jepp, men inte så bra som jag trodde. Kändes lite hype. ja stundtals är det är rätt tråkigt. men jag tycker inte ahmed är så rolig, alla älskar ju honom men nja.
Pico Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Men för i helvete... xD Amerikanske familjefilm på fyran, dubbad till svenska. En golden retriever spelar fotboll...
Overkill Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 ffs... 19 dec kl 14:42 Stockholm Södra, Sorterad 18 dec kl 19:12 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen Satt de bara och sov igår eller? Väntar på några datorprylar, får jag dem inte idag så hinner det ju fan bli midsommar innan alla helger och röda dagar är över. Fast då äre midsommar och blir röda dagar igen... Välkommen till det röda Sverige! 😄
Pico Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Såg ni Jeff Dunham igår? jag såg hans två filmer i somras. rätt kul ibland. Jepp, men inte så bra som jag trodde. Kändes lite hype. ja stundtals är det är rätt tråkigt. men jag tycker inte ahmed är så rolig, alla älskar ju honom men nja. Såg inte hela, tyckte inte det var sååå skoj. Men Walter var småkul emellanåt. Prius på tomgång; "homohomohomohomo" xD Prius kör förbi: "Iiiiiiiiiiiiiii'm gaaaay"
Overkill Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Men för i helvete... xD Amerikanske familjefilm på fyran, dubbad till svenska. En golden retriever spelar fotboll... Haha, är ju Air Bud! 😄 Igår gick det en skön annan sån familjefilm på femman med Tim Allen. Och ikväll kommer Ett päron till farsa i Las Vegas. 😄
Pico Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Men för i helvete... xD Amerikanske familjefilm på fyran, dubbad till svenska. En golden retriever spelar fotboll... Haha, är ju Air Bud! 😄 Igår gick det en skön annan sån familjefilm på femman med Tim Allen. Och ikväll kommer Ett päron till farsa i Las Vegas. 😄 Oh, Päron till farsa. Sjukt dåligt men det har blitt tradition för mig. xD
Overkill Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Men för i helvete... xD Amerikanske familjefilm på fyran, dubbad till svenska. En golden retriever spelar fotboll... Haha, är ju Air Bud! 😄 Igår gick det en skön annan sån familjefilm på femman med Tim Allen. Och ikväll kommer Ett päron till farsa i Las Vegas. 😄 Oh, Päron till farsa. Sjukt dåligt men det har blitt tradition för mig. xD Dom är ju sköna! I första när dom stannar för att äta och så sätter dom hunden i den där kulgrejen på bilen (hjärnsläpp nu), och sen kör dom iväg. 😄
Pazo Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 FITTROUTERHORA!! PICO! Hjälp mig! Varför pingar routern ur internet hela jävla tiden! Routerinfluensan? Inte besläktad med pippiflunsan. Märke? Modell? Är en såndär Belkin wireles G router. En liten såndär sak. Fattar inte varför internet lägger ner liksom "blinkar" hela tiden
Pico Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 (redigerat) FITTROUTERHORA!! PICO! Hjälp mig! Varför pingar routern ur internet hela jävla tiden! Routerinfluensan? Inte besläktad med pippiflunsan. Märke? Modell? Är en såndär Belkin wireles G router. En liten såndär sak. Fattar inte varför internet lägger ner liksom "blinkar" hela tiden Du är inte ensam Å lite till... och det verkar finnas gott om exempel... Symptom Not able to connect to the router/AP wirelessly, or intermittent wireless connection. Resolution To address this issue, follow the steps below: Note : The steps below are applicable only for Belkin routers. 1. Open an Internet Explorer window on your computer and type in http://192.168.2.1 in the address bar. This will take you to the Belkin router's web based configuration page. If you are not able to open the page click here. 2. You will get a login page. Leave the password blank. Click Submit . 3. On the left side of the page, click Channel and SSID below Wireless . 4. The wireless channel on the Belkin router is set to Auto by defualt. Change the wireless to a static channel. Click Apply Changes . 5. Click Logout in the top right hand corner. Note: The wireless card in the computer will automatically detect the change in channel number on the router and will update the channel on the card. Cause You are not able to connect wirelessly mainly due to environmental interference. When the wireless channel is set to auto, the router will cycle to though channels when it detects significant interference. When the router changes channel the wireless connection will reset itself and disconnect all wireless clients connected to the router. Summary Wireless signals are prone to interference from cordless phones and electrical appliances (e.g., vacuum cleaners, microwave ovens). This is the reason wireless connections can drop. This article explains how to overcome frequent wireless disconnections by changing the channel number (frequency) on the Belkin router. Redigerat 23 december 2008 av Pico
Pazo Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Tack pico! 😄 Verkar funka bra nu tror jag. Får väl se 😄
Recommended Posts