Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Killis... ser du lirar Popomundo fortfarande och tänkte donera lite dineros men du har inget företag.

Be din "fru" sätta upp något item till försäljning för en högre summa. Har kring 2,5mille att donera. :rolleyes:

Postat
HO HO!

Sitter hemma i smålandet och slappar! Fett skönt!

Sj? :rolleyes:

Småpular/städar lite lätt och inväntar "Deadliest catch". xD

Postat

Fan, har tre kollin på turné. Ett i Örebro och två i Sthlm.

Hade hoppats jag skulle få hela sketen idag, men vad är oddsen för det?

Postat
Och så var dom två sista julklapparna köpta...en av dom en whiskey jag vill öppna upp och dricka här och nu... 😛

Oooh vad mums. Hade tänkt köpa mig en wirre att ha över helgerna men det har inte blitt av. Vad för någon köpte du?

Postat
Och så var dom två sista julklapparna köpta...en av dom en whiskey jag vill öppna upp och dricka här och nu... 😆

Oooh vad mums. Hade tänkt köpa mig en wirre att ha över helgerna men det har inte blitt av. Vad för någon köpte du?

Drumguish tror jag den heter...enkel single malt. Kan ingenting om whiskey. 😛

Postat
Och så var dom två sista julklapparna köpta...en av dom en whiskey jag vill öppna upp och dricka här och nu... 😆

Drumguish tror jag den heter...enkel single malt. Kan ingenting om whiskey. 😛

Vet ej vad det är för någon, skall läsa på inför nästa bolagsbesök. 🙂

Postat

Ugh, one of those days. Tror fan jag gör bäst i att bara luta mig tebax med en grogg i handen.

Slarvar bort tumstocken, när jag väl hittar den igen minns jag inte ens vad jag skulle mäta.

Postat
Texture? Vad gör den ratten? 😛

Hur många kanaler äre på denna där?

The Windsor is Peavey's new hard-rocking, single-channel tube amp with undeniable power, tone and versatility. While most amplifiers leave the EQ to the preamp section, the Windsor features Peavey's patented Resonance and Presence controls, which adjust upper-end and lower-end amp response and damping factor. The Windsor also features Peavey's patented Texture circuitry for dialing in the tone characteristics of modern Class A/B push-pull and vintage Class A sounds. Texture gives you incremental adjustments for an incredible range of tone texturing and coloring.

😆

Postat

People talk about al Qaeda, Freemasons or even the Illuminati, but the single most dangerous and influential secret society out there usually goes unnoticed: The Sacred Brotherhood of Idiots and Morons. They infiltrate virtually every aspect of society, and span generations uncounted, skin color, religion and cultures. Just like Jesus said 'If there are three of you, I will be among you', so can you be sure that there is an Idiot or a Moron among you. Go to the highest offices, and you will likely find one. They have your money, they process your tax return, they take care of your child when you are out. Be afraid, be very afraid. They kill thousands of people a year, and get away with it.

And not only that, but Morons found a way of voting other Morons into power, and there's nothing you can do about it.

Care to join us?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.