Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Nä Axiomen bör funka oxå tycker jag. Men måste göras en massa fler inställningar innan det funkar att ratta och så som jag kan förstå.

Fast jag vet inte.

Finns färdiga inställningar i Sonar 8 till Edirolen iallafall.

Men jag har dålig koll på midifunktionerna.

:rolleyes:

Postat

jsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

jag har inte tittat men jag tror det var a:et som blev långt

men yes att träffa rätt tangent

Postat

Och jag hade en mardrömm! 🙁

Drömde att jag hade min dator på en hemmafest för att spela upp musik... Sen senare på kvällen så hittar jag datorn helt försörd 🙁

Jag vart inte klad krapp 🙁

Men sen vakna man å så vare inte sant! wiiiiieeee! 😛

Postat

Sittkissare? Är det en förolämpning som bara funkar på män?

Fast jag brukar ibland sitta när pissar, när jag är lat...

Postat
En tjej i min klass tycker att killar som sittpissar är de bästa killarna... Hon säger att hon inte vill vara ihop med någon som inte sittpissar...

😛

du kan ju ge henne mitt nummer då för jag sittpissar alltid, med undantag för när jag är i skogen.

Postat
En tjej i min klass tycker att killar som sittpissar är de bästa killarna... Hon säger att hon inte vill vara ihop med någon som inte sittpissar...

😛

du kan ju ge henne mitt nummer då för jag sittpissar alltid, med undantag för när jag är i skogen.

Jag brukar sätta mig i en myrstack när jag pissar i skogen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.