Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Fan vad tråkigt jag har. Jag lär vara tvungen att lägga mig snart för jag börjar bli hungrig och jag väcker hela familjen om jag gör en macka.

Postat
hihih

Den vart ju bra ju!

Hur mkt har du gjort själv?

inte alls mycket 😆 allt i trumväg har jag gjort själv men resten av ljuden är hans som jag bara pillat lite på, lagt massa effekter på sången och så.

http://www.bradsucks.net/music/

gå in där, gå ner till andra skivan låt nummer 10 så har du orginalet. går att streama där med!

Postat
Kan en uppdatering av Firmwaren ha löst allt? För jag gjorde de nyss och nu verkar den inte koppla ner... 😆

Det var nog bara att mitt "remote network shutdown tool" slutade funka av nån anledning.

Postat

ja, De är faktiskt sant, nedre är coolare... men jag tror nog axiom är lite bättre elelr något. Jag skulle valt axiom iaf! verkar mer användarvänlig plus att den verkar ha sjysstare rattar :rolleyes:

Hur mkt kostar skönheterna?

Postat
verkar mer användarvänlig plus att den verkar ha sjysstare rattar :rolleyes:

Din mamma har schyssta rattar, men hon är fan inte användarvänlig!

Postat

M-Audio Axiom 49 kostar 2891kr

och

Edirol PCR-500 kostar 2565kr

Thomann

mm.. Tycker oxå att M-Audio verkar skönare på nått vis men så har jag sett många använda Edirol PCR till Sonar 8 oxå. då´rå.

Svårt det här! :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.