Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

imorgon blir det till att packa massa!

Ha med kläder till två veckor i småland.

Ha med sig studion (extra bra att ha novationväskan där hela studion får plats like a glove!)

Ha med sig nya gitarren

Ha med sig lilla dattan jag skriver på nU!

Komma ihåg: backupdisken, Bankdosa, Futurama dvd...

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
De var mig ett stort hopp i skrivna inlägg här. från "grahns" 250+ till fiddens 1100+ 😎

är det inte musiks gamla konto som har 250+?

drloop (oregistrerad)
Postat
Soft!

Allt jag gör gör jag också i reason! Skönast program så!

Efter att provat en massa andra VSTi så insåg jag att det var ingen idé att lämna Reason och köra nåt annat.

Jag kan ju ha nästan 3-4 gånger mer syntar och effekter än dom andra skitpluggarna som drar CPU utan att låta nåt bättre.

Reason är teh shit.

Postat

haha. Samma här. När jag började med reason började jag efter en stund att testa lite vst grejer parallellt. Blev tillslut att man inte orkade med all skit som finns. Blir för mkt och tar för mkt. 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Spelade han idag?

drloop (oregistrerad)
Postat

Undra om det inte är dags för lite vaniljglass med chokladsås och Monty P...

Postat
De var mig ett stort hopp i skrivna inlägg här. från "grahns" 250+ till fiddens 1100+ 😲

är det inte musiks gamla konto som har 250+?

Japp så äre nog förattääe.. Olsberg fixade så att alla mina gamla inlägg hamnade på Neosus så att det ser ut som att jag har hetat Neosus ändå från början fast jag har ju inte det egentligen för jag bytte till Neosus senare men det syns inte alltså finns jag inte men samtidigt syns jag på nått vis...(puh va lång mening).

🙂

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Spelningen gick bra på Café Mic?

Redigerat av drloop
drloop (oregistrerad)
Postat

Nu har jag fått glass... mums.

Postat

ljud spelades in med porta och video med kamera. 😄 så det finns, men ena gitarristen vill inte sprida det för kvaliteten är för dålig dock... får se om han ändrar sig.

drloop (oregistrerad)
Postat

Nej nu gåt jag till sängen och sover... night!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.