Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Fan va grymm jag är!!

Precis varit å köpt julklappar åt clara. Fick bli två Gossip Girl böcker och en Kalender, hon gillar fett mkt att planera vad man ska äta och sånt sådeså! 🙂

Sen köpte jag två rosor också!

Hade tänkt vara fett romantisk å ha tända ljus och rosorna när hon kommer. Ska också ha mat i ugnen då 😄

Fett ghey!

Postat

mitt förhållande till presenter och julen är ganska likt Sheldons i "the big bang theory"... Man måste hitta en present som motsvarar samma emotionella nivå och ligger i samma prisklass som gåvan man får av varje person. Detta är extra svårt på julen eftersom man inte vet vad man har fått förrän det är för sent att köpa presenten. Då blir det bara chansningar, och det kan sluta med att man står där med en fullskalig pappfigur föreställande Invader Zim, signerad av Jhonen Vasquez, medan man själv gett bort typ en tvål.

Att ge mig en present är ett bra sett att ge mig ångest. Jag har dock förklarat detta för mina föräldrar och syskon, så de köper inget till mig längre 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Halloumi stekt i olivolja med vitlök och chili plus sallad, mums.

drloop (oregistrerad)
Postat

De låter fan asgott! Ge mig!

Får väl ta en en IRL och laga käk ihop! :rolleyes:

drloop (oregistrerad)
Postat

De låter fan asgott! Ge mig!

Får väl ta en en IRL och laga käk ihop! 😎

Var bor du å vad är du moderator över? 😉

Kosmos

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Lim på fingret... usch.

EDIT: Tassen.

Redigerat av drloop
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.