Pazo Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Tack vare den unika trekammar designen håller kudden alltid sin form
Pazo Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 När mitt band nån gång i framtiden spelar in måste jag fan skaffa mig massa percussion. Claves och koklocka har jag redan, saknas lite shakers, nån gurka, tamburin! och några små bongos.
Overkill Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 har du ingen tamburin! 😏 det måste man ju ha. jag skulle vilja ha en sån man sätter på hihaten.
Micke H Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Jag ska köpa ett munspel och köra ett munspelssolo
Overkill Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Jag ska köpa ett munspel och köra ett munspelssolo köp en såndär ställning till den med som ser ut som en såndär hemskt tandställning man ser i tecknade filmer 😏
Micke H Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Jag ska köpa ett munspel och köra ett munspelssolo köp en såndär ställning till den med som ser ut som en såndär hemskt tandställning man ser i tecknade filmer 😆 Joe Satriani har redan gjort det, men va fan! 😆 Fast jag tänkte mig mer att lägga till ett break i en låt och köra lite munspel. 😏
Micke H Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Vad är parallell-tonarten till Gmoll? B-dur? Måste köpa ett munspel som går att spela i G-moll. 😏
Overkill Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 För A-moll och C-dur är ju parallelltonarter och sänker man då ett tonsteg blir det G-moll och A#-dur.
Micke H Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 A#-dur väl? eller? Ah, har du rätt i. Fan, vilken udda tonart. Hur ska jag hitta ett munspel som klarar det? 🙂 Hur säger man det på svenska förresten? Jag säger A-sharp. Aiss? Som i Ajjjs?
Pazo Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 har du ingen tamburin! 🙂 det måste man ju ha. jag skulle vilja ha en sån man sätter på hihaten. Är ju fan dyrt med tamburin! Speciellt sånna som man kan ha på ställningar (ex HH) går ju uppemot 500pix. eller mer. kommer inte ihåg
Dingbats Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 A#-dur väl? eller? Ah, har du rätt i. Fan, vilken udda tonart. Hur ska jag hitta ett munspel som klarar det? 🙂 Hur säger man det på svenska förresten? Jag säger A-sharp. Aiss? Som i Ajjjs? Man säger ajs. Men man brukar inte kalla tonarten A#-dur utan Bb-dur, det blir lätthanterligare (bara två förtecken istället för tio).
Dingbats Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Nä om man ska ta och göra nånting meningsfullt.
Lundin Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 ääääääh....jag vill skaffa en xbox arcade och gta4 istället för att söka jobb. FYF&%¤%¤N vad sant det är.. även om de gamla godingarna på lilla kryssboxen fortfarande håller flaggan uppe så är säkert nya gejmet roligare på flera sätt.. bara att äga en 360 öppnar ju fler dörrar. mmmFffgghhh.. plånboken skulle nog gråta om det fick bli en julklapp extra i år, men vettexdukar är billit.. juh. Fallout 3 ser ju skojigt ut oxå.. Impulsköpmänniskan i mig vaknade härmed...
Recommended Posts