Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

När mitt band nån gång i framtiden spelar in måste jag fan skaffa mig massa percussion.

Claves och koklocka har jag redan, saknas lite shakers, nån gurka, tamburin! och några små bongos.

Postat
Jag ska köpa ett munspel och köra ett munspelssolo

köp en såndär ställning till den med som ser ut som en såndär hemskt tandställning man ser i tecknade filmer 😏

Postat
Jag ska köpa ett munspel och köra ett munspelssolo

köp en såndär ställning till den med som ser ut som en såndär hemskt tandställning man ser i tecknade filmer 😆

Joe Satriani har redan gjort det, men va fan! 😆

Fast jag tänkte mig mer att lägga till ett break i en låt och köra lite munspel. 😏

Postat
A#-dur väl? eller?

Ah, har du rätt i. Fan, vilken udda tonart. Hur ska jag hitta ett munspel som klarar det? 🙂

Hur säger man det på svenska förresten? Jag säger A-sharp. Aiss? Som i Ajjjs?

Postat
har du ingen tamburin! 🙂 det måste man ju ha. jag skulle vilja ha en sån man sätter på hihaten.

Är ju fan dyrt med tamburin! Speciellt sånna som man kan ha på ställningar (ex HH)

går ju uppemot 500pix. eller mer. kommer inte ihåg :rolleyes:

Postat
A#-dur väl? eller?

Ah, har du rätt i. Fan, vilken udda tonart. Hur ska jag hitta ett munspel som klarar det? 🙂

Hur säger man det på svenska förresten? Jag säger A-sharp. Aiss? Som i Ajjjs?

Man säger ajs. Men man brukar inte kalla tonarten A#-dur utan Bb-dur, det blir lätthanterligare (bara två förtecken istället för tio).

Postat
ääääääh....

jag vill skaffa en xbox arcade och gta4 istället för att söka jobb.

FYF&%¤%¤N vad sant det är.. även om de gamla godingarna på lilla kryssboxen fortfarande håller flaggan uppe så är säkert nya gejmet roligare på flera sätt.. bara att äga en 360 öppnar ju fler dörrar.

mmmFffgghhh.. plånboken skulle nog gråta om det fick bli en julklapp extra i år, men vettexdukar är billit.. juh.

Fallout 3 ser ju skojigt ut oxå..

Impulsköpmänniskan i mig vaknade härmed...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.