Pazo Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Om man skulle ta och rippa in lite cd-skivor till datorn 😄 Kör mars volta! 6 skivor alltså!
Fidden Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Din bror känner nog en polare till mig då. Och känner definitivt evelinas syrras man 😄 är han också med där, eller fick han stanna hemma? 🙂
Fidden Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Vilken är din bror? http://svt.se/embededflash/101532/1348476/play.swf han i hatt Ni är ju på pricken lika. det enda som skiljer oss åt är julgranskulan
Fidden Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Fick precis en ny favoritlåt 😄 Emiliana torrini - jungle drum! Ragadongdodongdodong SÅ JÄÄÄVLA BRAAAA
Pazo Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 (redigerat) Är du där Edvin? bump! Redigerat 16 december 2008 av Pazo
Pazo Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Din bror känner nog en polare till mig då. Och känner definitivt evelinas syrras man 😄 är han också med där, eller fick han stanna hemma? 😄 Han fick stanna hemma! Han är percussionkillen 🙁 haha
Fidden Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 (redigerat) hmmm, jag är inte säker, men jag tror jag kan ha firat nyår med evelina en gång i tiden... är nästan säker på att fille var där iaf. edit: eller iallafall syrran då, läste tydligen lite fel 😄 eller vänta nu.. det kan varit båda.. äh, vete fan. det var nåt flådigt hus i huskvarna iaf. Redigerat 16 december 2008 av Fidden
Fidden Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 jag äter omelett och knäckemackor. Glass lät godare.
Pazo Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 hmmm, jag är inte säker, men jag tror jag kan ha firat nyår med evelina en gång i tiden... är nästan säker på att fille var där iaf.edit: eller iallafall syrran då, läste tydligen lite fel 🙂 eller vänta nu.. det kan varit båda.. äh, vete fan. det var nåt flådigt hus i huskvarna iaf. haha! Ja de är fille! Har jag för mig han hette ja! Jobbar i musikaffär också har jag för mig 😄 aja han är gift me evelinas syrra iaf. 🙂 När var detta nyår då? Fan va coolt att vi är connected fidden! 😄
Fidden Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 hmmm, jag är inte säker, men jag tror jag kan ha firat nyår med evelina en gång i tiden... är nästan säker på att fille var där iaf.edit: eller iallafall syrran då, läste tydligen lite fel 🙂 eller vänta nu.. det kan varit båda.. äh, vete fan. det var nåt flådigt hus i huskvarna iaf. haha! Ja de är fille! Har jag för mig han hette ja! Jobbar i musikaffär också har jag för mig 😄 aja han är gift me evelinas syrra iaf. 😄 När var detta nyår då? Fan va coolt att vi är connected fidden! 😄 jag minns inte riktigt när det var, 3-5 år sedan någonting iallafall... eller ännu längre sedan. fille jobbar på nya musik, värsta kristna musikaffären 🙂
Dingbats Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 HA!du ÄR edvin! I KNEW IT! Vad fick dig att tveka, Rikard Wolff?
Pazo Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 HA!du ÄR edvin! I KNEW IT! Vad fick dig att tveka, Rikard Wolff? Nä, Jag har aldrig direkt vetat vad du hetat! (rim)
Pazo Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 hmmm, jag är inte säker, men jag tror jag kan ha firat nyår med evelina en gång i tiden... är nästan säker på att fille var där iaf.edit: eller iallafall syrran då, läste tydligen lite fel 😄 eller vänta nu.. det kan varit båda.. äh, vete fan. det var nåt flådigt hus i huskvarna iaf. haha! Ja de är fille! Har jag för mig han hette ja! Jobbar i musikaffär också har jag för mig 😄 aja han är gift me evelinas syrra iaf. 😄 När var detta nyår då? Fan va coolt att vi är connected fidden! 😄 jag minns inte riktigt när det var, 3-5 år sedan någonting iallafall... eller ännu längre sedan. fille jobbar på nya musik, värsta kristna musikaffären 🙂 Jo jag vet! Visste bara inte ifall du visste! 🙂
Pazo Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Jag fick helt plötsligt ett sug efter kladdkaka 😄
Dingbats Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 "Kladdkaka" måste jag börja säga istället för "röv".
Fidden Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 (redigerat) annars kan man säga röv istället för kladdkaka. "Mmm, nu skulle det smaka gott med lite röv" eller "Vilken god röv, vad har du i den?" eller "Aaah, vilken krispig yta du har fått på din röv, och alldeles lagom kladdig inuti" Redigerat 16 december 2008 av Fidden
Recommended Posts