Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

tystnad råder, tippetippetipptapp, tomtegröten

Edeth: Varför skrev jag tystnad när jag menade midnatt?

Edith: varför skrev jag edeth när jag menade edith?

Redigerat av Fidden
Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

ja.. och jag måste göra klart ett utkast av exjobbet som min handledare har i inkorgen imorgon bitti. har massor kvar, skjuter upp det, vill inte.

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag går upp 6 och gör det sista på mina grejer innan 9 imorgon. 3 timmar på morgonen hiner man mycket på.

Postat
Jag går upp 6 och gör det sista på mina grejer innan 9 imorgon. 3 timmar på morgonen hiner man mycket på.

"Jag går upp 6 och gör det sista på mina grejer innan 9 imorgon. 3 timmar på morgonen hiner man mycket på."

(shit, värsta obi-wan kenobi mind control! Erkänn att du gjorde sådär med handen framför ögonen också)

drloop (oregistrerad)
Postat

Lite dumt att man inte redan gjort färdigt grejerna.

Excel är inte så ballt program att jobba i direkt.

Den enda rörelsen jag gör är nog att gäspa käken ur led... inte så Stars Wars coolt direkt.

Postat
Lite dumt att man inte redan gjort färdigt grejerna.

Excel är inte så ballt program att jobba i direkt.

Den enda rörelsen jag gör är nog att gäspa käken ur led... inte så Stars Wars coolt direkt.

aah, jag trodde ju att du mind-controlade mig att göra klart mitt i morgon bitti 😄

excel är nog ungefär lika spännande som att brottas med open office writer, som ständigt låter bli att göra som man vill att den ska göra.

(Nej nej nej, du ska INTE flytta alla bilder och ändra storlek på dem, när jag suddar ut den där radbrytningen.. gaaah, suck.)

Postat

sådär... nu har jag skickat en pdf till min handledare. orkade inte läsa igenom den, haha den lär ju vara helt sjuk.

Postat

sådär... nu har jagasdgghahg arihear t peoih ao4 t04932 th2q09ht saf bäasdojPOEJWIjoiasoteotIöeoutöo)#u%=#)&=)&?)¤//&?""?"?

Postat

ahh.. hittade Ove!!! Han såg rätt vilsen ut i sin gula sportjohan-mössa, men han mår under omständigheterna väl. Inga djur har kommit till skada heller.

Postat
ondska å törnar de klara små björnar!

🙂 på tv nu 🙂

Tänkte säga att det var Peter Jöback som sjunger den, men så kollade jag upp det och det är det tydligen inte...

drloop (oregistrerad)
Postat

Nästan klar med mitt dokument... ufff

Fidden, om du vill ha ett Desktop Publishing open source program kan jag rekommendera Scribus, slut på Open Office Writer.

Slut på texter och bilder som hoppar runt och du kan skapa PDFer från Scribus också. Smutt.

Och jag skojade, jag har knuffat mindcontrollat dig... fast det blev fel... istället för att du skall upp och skriva dokument nu så kommer du att äta en frukost som skulle göra Sune Mangs avundsjuk!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.