Fidden Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 (redigerat) tystnad råder, tippetippetipptapp, tomtegröten Edeth: Varför skrev jag tystnad när jag menade midnatt? Edith: varför skrev jag edeth när jag menade edith? Redigerat 14 december 2008 av Fidden
Overkill Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 fidden, du verkar ha problem och vara trött så jag ska vara snäll. du får ledith imorgon. 😄
Fidden Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 ja.. och jag måste göra klart ett utkast av exjobbet som min handledare har i inkorgen imorgon bitti. har massor kvar, skjuter upp det, vill inte.
drloop (oregistrerad) Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 Jag går upp 6 och gör det sista på mina grejer innan 9 imorgon. 3 timmar på morgonen hiner man mycket på.
Fidden Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 Jag går upp 6 och gör det sista på mina grejer innan 9 imorgon. 3 timmar på morgonen hiner man mycket på. "Jag går upp 6 och gör det sista på mina grejer innan 9 imorgon. 3 timmar på morgonen hiner man mycket på." (shit, värsta obi-wan kenobi mind control! Erkänn att du gjorde sådär med handen framför ögonen också)
drloop (oregistrerad) Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 Lite dumt att man inte redan gjort färdigt grejerna. Excel är inte så ballt program att jobba i direkt. Den enda rörelsen jag gör är nog att gäspa käken ur led... inte så Stars Wars coolt direkt.
Neosus Postat 14 december 2008 Trådstartare Postat 14 december 2008 00.12 är klcokn Deärenintealls Vill ha godis! 😄
debatt Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 Nu ska jag skriva klart ett brev. Jag har diskat, tvättat håret och ätit lite. Snart ska jag raka mig också.
Fidden Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 Lite dumt att man inte redan gjort färdigt grejerna.Excel är inte så ballt program att jobba i direkt. Den enda rörelsen jag gör är nog att gäspa käken ur led... inte så Stars Wars coolt direkt. aah, jag trodde ju att du mind-controlade mig att göra klart mitt i morgon bitti 😄 excel är nog ungefär lika spännande som att brottas med open office writer, som ständigt låter bli att göra som man vill att den ska göra. (Nej nej nej, du ska INTE flytta alla bilder och ändra storlek på dem, när jag suddar ut den där radbrytningen.. gaaah, suck.)
Fidden Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 sådär... nu har jag skickat en pdf till min handledare. orkade inte läsa igenom den, haha den lär ju vara helt sjuk.
Fidden Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 sådär... nu har jagasdgghahg arihear t peoih ao4 t04932 th2q09ht saf bäasdojPOEJWIjoiasoteotIöeoutöo)#u%=#)&=)&?)¤//&?""?"?
Pazo Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Å nu är jag vaken och fett trött! Tenta kl 15.00! I Kemi! Kemi är inte så kul! Derivatan av lnx=1/x
Lundin Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 ahh.. hittade Ove!!! Han såg rätt vilsen ut i sin gula sportjohan-mössa, men han mår under omständigheterna väl. Inga djur har kommit till skada heller.
Pazo Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 ondska å törnar de klara små björnar! 🙂 på tv nu 🙂
Dingbats Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 ondska å törnar de klara små björnar! 🙂 på tv nu 🙂 Tänkte säga att det var Peter Jöback som sjunger den, men så kollade jag upp det och det är det tydligen inte...
drloop (oregistrerad) Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Nästan klar med mitt dokument... ufff Fidden, om du vill ha ett Desktop Publishing open source program kan jag rekommendera Scribus, slut på Open Office Writer. Slut på texter och bilder som hoppar runt och du kan skapa PDFer från Scribus också. Smutt. Och jag skojade, jag har knuffat mindcontrollat dig... fast det blev fel... istället för att du skall upp och skriva dokument nu så kommer du att äta en frukost som skulle göra Sune Mangs avundsjuk!
Pazo Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Efter tentan sen kommer jag må så jälla gött! Inget plugg förrän efter mitten av jan! 🙂 Bara slappa å ha kul 🙂
Recommended Posts