Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

roligaste grejen på bussen förut! var massa luciaklädda människor på torget och så sprang det tre stycken killar och flashade sina grejer, då öppnade busschauffören fönstret och skrek "NI ÄR ECKLIGA! ECKLIGA MÄNNISKOR" och sen ropade han till oss i bussen "ECKLIGA MÄNNISKOR ÄR DOM, ECKLIGA!" 😆

😛

och han sa eckliga, inte äckliga. 🙂

Å vilken mysig dialekt du har 😄

fast det var mest för att han var invandrare han sa så. 😱 annars brukar man bröla på som fan här, och säga typ "ÄÄÄckliiija".

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Jag tror att den debatt som finns idag om den nya internetvärlden och allting och krocken med den gamla världens upphovsrättssystem, den kommer vara löst om några decennier. Därefter kommer nog samma sak hända igen, fast med fysiska prylar; alla kan tillverka många vardagsprylar hemma i typ såna här maskiner och det kommer få patentsystemet att gå i kras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att den debatt som finns idag om den nya internetvärlden och allting och krocken med den gamla världens upphovsrättssystem, den kommer vara löst om några decennier. Därefter kommer nog samma sak hända igen, fast med fysiska prylar; alla kan tillverka många vardagsprylar hemma i typ såna här maskiner och det kommer få patentsystemet att gå i kras.

Jag tror inte att musik existerar om några år. Artisterna klipper sig och skaffar riktiga jobb!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...