Micke H Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Jag är ingen rasist! Jag hatar alla människor lika mycket!
Neosus Postat 5 februari 2008 Trådstartare Postat 5 februari 2008 (redigerat) 🙂😳 Redigerat 5 februari 2008 av Neosus
Dingbats Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Vissa personer är dumma i huvet, andra är det inte.
Micke H Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Nej, jag skulle vilja påstå att alla människor är mer eller mindre dumma i huvudet. Förutom jag då.
Dingbats Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Varför är det alltid så att det är omöjligt att ta nånting ur badrumsskåpet utan att välta omkull hälften av alla tandkrämstuber och allting?? Gonatt.
Pazo Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 Jag är inte så trött faktiskt. Drack kaffe. Ska ut å springa om en stund också 🙂
Pazo Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 [paus i musiken]pazo? [musiken återupptas] 😛 😛 James? ☺️
Tilly Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 Där är ett ASS man inte skulle tacka nej till! *SMACK*!!!!!!!!!!!!!!
Micke H Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 [paus i musiken]pazo? [musiken återupptas] 😛 😛 James? ☺️ James.
Pazo Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 Jag var ute och sprang ett tag nu med johan. Nu såhär i efterhand vare fett skönt! ☺️ Ska ju som sagt börja ta tag i mitt liv dethär året så. började med att skaffa csn... sen börja plugga och nu näst asteg att börja må bättre fysiskt också 🙂
musik (oregistrerad) Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 Hej! Jag var hos en ortoped. Han sa att det var förkastligt att gå på Gym! Dessutom var det helt onaturligt att springa, jogga, löpa. Möjligen fick jag lunka fram, ruscha jättesnabbt eller allra helst promenera. Lustig lirare
musik (oregistrerad) Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 Jag var ute och sprang ett tag nu med johan. Nu såhär i efterhand vare fett skönt! ☺️ Ska ju som sagt börja ta tag i mitt liv dethär året så. började med att skaffa csn... sen börja plugga och nu näst asteg att börja må bättre fysiskt också 🙂 Och träna TRUMMOR!!! Glad för din skull. 🙂
Recommended Posts