Dingbats Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Nu ligger det videos från våran spelning på Youtube! - My Enhanced Little Rhubarb - John, Stay Around My Roots - Selma Meets Rupert 🙂 Gick ju bra med! Är det du som spelar elgitarr (ser lite för dåligt för att kunna jämföra med bilder 🥰 )? Grymt iaf! 😑 Nix, jag som spelar akustisk!
Dingbats Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Dingbats... VERKLIGEN kul att höra!!! 🙂🙂🥰🙂🙂 Roliga texter, fina gitarrarrangemang - låter mycket old school-influerat. Tack, vad roligt 😄 Vi kommer nog spela mer live, alla vart jättepeppade efter det där!
Overkill Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Nu ligger det videos från våran spelning på Youtube! - My Enhanced Little Rhubarb - John, Stay Around My Roots - Selma Meets Rupert 🙂 Gick ju bra med! Är det du som spelar elgitarr (ser lite för dåligt för att kunna jämföra med bilder 🥰 )? Grymt iaf! 🙂 Nix, jag som spelar akustisk! Då har du kortare än på de bilder jag sett av dig iaf. 🙂 Då var det ju inte du som spelade fel ackord i sista låten. 😄
Overkill Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Dingbats... VERKLIGEN kul att höra!!! 🙂🙂🥰🙂🙂 Roliga texter, fina gitarrarrangemang - låter mycket old school-influerat. Tack, vad roligt 😄 Vi kommer nog spela mer live, alla vart jättepeppade efter det där! Om ni någon gång känner för att spela här nere så är det bara säga till så kan jag nog fixa spelning. 🙂
Dingbats Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Tack tack allesammans, men nu får jag storhetsvansinne så nu byter vi ämne!
Neosus Postat 9 december 2008 Trådstartare Postat 9 december 2008 Jag kräver ett svar! ...fast nu äre kaffe! ☺️
Fidden Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 man kanske skulle köpa en... toyota. JÄVLA REKLAAAAM!
Fidden Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Tror jag älskar spotify... "the magnetic fields", varför har ingen berättat om dem? Låten "i wish i had an evil twin" är fan så bra att jag börjar gråta.
Dingbats Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Kör ni trummaskin på en mac eller dingbats? Nej, live körde vi en gammal plastig leksakssynt med några inbygga trumkomp och trumljud.
Pazo Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Okej! Coolt 🙂 Vet inte varför jag skrev mac faktiskt! Menade egentligen skriva dator! Men aja 🙂 hihi Gulliga ni är 🙁
Dingbats Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Okej! Coolt 😄 Vet inte varför jag skrev mac faktiskt! Menade egentligen skriva dator! Men aja 😄 hihi Gulliga ni är 🙂 Din mamma är också gullig 🥰 🙂 *host* Jag menade 🙁
tona9101 Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Om ni inte har något att göra så kolla jättegärna in och kritisera (konstruktiv kritik) mitt band Prelife : s låt på låtkritik - rock Låten heter Comparing Scars och är live, en av de första låtar jag mixat från scratch (fick råmix av han som skötte ljudet). Har typ testat lite sidechaining och sådant och skulle vara kul och veta om det behövs mer/mindre... / Anton
Overkill Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 hej! störstade grejen på repet idag. Malde på som fan på riden med en stock som höll på att flisa sönder men tänkte att jag kunde köra klart låten. Gick sen ner på hihaten (fortfarande ös) och tog i som fan. Då gick stockjäveln av och den toppen flög ashårt rätt upp i ögat på mig (på ögonlocket dock som tur var!) så jag fick sluta spela för det gjorde så jävla ont. Helt sjukt. 😆
Fidden Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 jag gav din mamma stock igår, du kanske kan få den.
Dingbats Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 hej! störstade grejen på repet idag. Malde på som fan på riden med en stock som höll på att flisa sönder men tänkte att jag kunde köra klart låten. Gick sen ner på hihaten (fortfarande ös) och tog i som fan. Då gick stockjäveln av och den toppen flög ashårt rätt upp i ögat på mig (på ögonlocket dock som tur var!) så jag fick sluta spela för det gjorde så jävla ont. Helt sjukt. 😆 Synd att det inte var live, det hade vart ascoolt!
Neosus Postat 9 december 2008 Trådstartare Postat 9 december 2008 Du måste använda skyddsutrustning juh! Batterister är livsfarliga!
Dingbats Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Det skulle vara mycket trevligare om jag inte hade ont i ryggen.
Overkill Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 förresten vart tog din syster vägen på johnny-låten? förväntade mig ju en tjejstämma där men icke 😄
Dingbats Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Det är lätt att äta salt när det kommer från en sked.
Dingbats Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 förresten vart tog din syster vägen på johnny-låten? förväntade mig ju en tjejstämma där men icke 😄 Hon hade ont i halsen... lite tråkigt.
Recommended Posts