Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Nu ligger det videos från våran spelning på Youtube!

- My Enhanced Little Rhubarb

- John, Stay Around My Roots

- Selma Meets Rupert

🙂

Gick ju bra med! Är det du som spelar elgitarr (ser lite för dåligt för att kunna jämföra med bilder 🥰 )? Grymt iaf! 😑

Nix, jag som spelar akustisk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Dingbats...

VERKLIGEN kul att höra!!!

🙂🙂🥰🙂🙂

Roliga texter, fina gitarrarrangemang - låter mycket old school-influerat.

Tack, vad roligt 😄 Vi kommer nog spela mer live, alla vart jättepeppade efter det där!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ligger det videos från våran spelning på Youtube!

- My Enhanced Little Rhubarb

- John, Stay Around My Roots

- Selma Meets Rupert

🙂

Gick ju bra med! Är det du som spelar elgitarr (ser lite för dåligt för att kunna jämföra med bilder 🥰 )? Grymt iaf! 🙂

Nix, jag som spelar akustisk!

Då har du kortare än på de bilder jag sett av dig iaf. 🙂 Då var det ju inte du som spelade fel ackord i sista låten. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats...

VERKLIGEN kul att höra!!!

🙂🙂🥰🙂🙂

Roliga texter, fina gitarrarrangemang - låter mycket old school-influerat.

Tack, vad roligt 😄 Vi kommer nog spela mer live, alla vart jättepeppade efter det där!

Om ni någon gång känner för att spela här nere så är det bara säga till så kan jag nog fixa spelning. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Om ni inte har något att göra så kolla jättegärna in och kritisera (konstruktiv kritik) mitt band Prelife : s låt på låtkritik - rock Låten heter Comparing Scars och är live, en av de första låtar jag mixat från scratch (fick råmix av han som skötte ljudet).

Har typ testat lite sidechaining och sådant och skulle vara kul och veta om det behövs mer/mindre...

/

Anton

Link to comment
Dela på andra sajter

hej! störstade grejen på repet idag. Malde på som fan på riden med en stock som höll på att flisa sönder men tänkte att jag kunde köra klart låten. Gick sen ner på hihaten (fortfarande ös) och tog i som fan. Då gick stockjäveln av och den toppen flög ashårt rätt upp i ögat på mig (på ögonlocket dock som tur var!) så jag fick sluta spela för det gjorde så jävla ont. Helt sjukt. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

hej! störstade grejen på repet idag. Malde på som fan på riden med en stock som höll på att flisa sönder men tänkte att jag kunde köra klart låten. Gick sen ner på hihaten (fortfarande ös) och tog i som fan. Då gick stockjäveln av och den toppen flög ashårt rätt upp i ögat på mig (på ögonlocket dock som tur var!) så jag fick sluta spela för det gjorde så jävla ont. Helt sjukt. 😆

Synd att det inte var live, det hade vart ascoolt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...