Overkill Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 förresten, jag gillade ditt blogtips, dingbats! Den där med gratis skivor, laddade hem tre. Lyssnat på två och dom är rätt bra.
Overkill Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Jag tar gärna en spot 😄 då ska du få en! email?
Fidden Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 (redigerat) tjaa, du kan skicka till [här har det en gång i tiden stått en mailadress, men den blev uppäten av en grobjäng] Redigerat 8 december 2008 av Fidden
Overkill Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 får mina shurelurar i veckan! fatta vad gött. kanske köra dom som öronproppar på bussen. 😄
Fidden Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 jag tror jag blir sjuk av såna dära lurar som man sticker in i öronen... synd, för de är så hemskt smidiga.
Micke H Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Jag har också fått ett gäng nya Spot-inviter...
Fidden Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 ganska najs att man kan välja en artist och köra en radiokanal som bara kör artister i samma genre. lite trist att kanalerna blir så små att låtar upprepas hela tiden, och att det kommer reklam lite då och då.
Dingbats Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 förresten, jag gillade ditt blogtips, dingbats! Den där med gratis skivor, laddade hem tre. Lyssnat på två och dom är rätt bra. Vad pratar du om nu..? Eller vänta... jo just det, den där bloggen med fri musik på, Free Albums Galore. Tror faktiskt bara jag sökte upp en för jag behövde dra till med nåt i den tråden, har inte laddat ner nåt själv där 😎
Fidden Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 jag gav paketen till någon fatt^ig (^ representerar plötslig och okontrollerad tonhöjning)
Dingbats Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 jag gav paketen till någon fatt^ig (^ representerar plötslig och okontrollerad tonhöjning) Glass^iiiiigt!
Overkill Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 förresten, jag gillade ditt blogtips, dingbats! Den där med gratis skivor, laddade hem tre. Lyssnat på två och dom är rätt bra. Vad pratar du om nu..? Eller vänta... jo just det, den där bloggen med fri musik på, Free Albums Galore. Tror faktiskt bara jag sökte upp en för jag behövde dra till med nåt i den tråden, har inte laddat ner nåt själv där 😎 Tips därifrån: http://freealbums.blogsome.com/2008/11/26/...ucks-out-of-it/
Dingbats Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 förresten, jag gillade ditt blogtips, dingbats! Den där med gratis skivor, laddade hem tre. Lyssnat på två och dom är rätt bra. Vad pratar du om nu..? Eller vänta... jo just det, den där bloggen med fri musik på, Free Albums Galore. Tror faktiskt bara jag sökte upp en för jag behövde dra till med nåt i den tråden, har inte laddat ner nåt själv där 😎 Tips därifrån: http://freealbums.blogsome.com/2008/11/26/...ucks-out-of-it/ Tankar!
Overkill Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Han hade visst en till skiva som jag tankar nu!
Pazo Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Fan va alla vi typ blev medlemmar 05. Dingbats tom 11 dar efter mig. Overkill var 05jan 06! han suger 😲
Recommended Posts