Dingbats Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Jag har tjänat 42 öre på streamingar av mina låtar på last.fm! Jag är rik!
Overkill Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Jag har tjänat 42 öre på streamingar av mina låtar på last.fm! Jag är rik! 😆
Dingbats Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Åh jag vill också ha en tele! (fast en Fender då...)
Fidden Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 jag har en squier-tele fast den har brorsan lånat för att justera halsen på den... och jag har hans fender-tele så länge. Så har det varit i 3 år nu 😳
Overkill Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 richard i mitt band köpte en fender tele förra veckan (eller vad som blir förra veckan om 40 minuter). 😳 borde komma i början på denna veckan.
Pazo Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 De är fan folk från argentina som addat mig på msn i flera år lite då å då. Å börjar skriva med mig som om jag vore nån helt annan Sjukt sammanträffande att de prickar en spansktalande invandrare i sverige! 😳
Pazo Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Och det verkar som om det är någon i alla dessas vänskapskrets som har en väldigt lik mail som mig. för alla har i början frågat efter samma kille Sen när jag säger att jag vet fan inte vem de är! jag bor i sverige å har ingen koll, så tror de att jag skämtar å bara börjar tjata å tillslut bli arga när jag inte ger mig
Dingbats Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 De är fan folk från argentina som addat mig på msn i flera år lite då å då. Å börjar skriva med mig som om jag vore nån helt annan Sjukt sammanträffande att de prickar en spansktalande invandrare i sverige! 😳 Det var ju en tjej från Argentina som addade mig också! Konstiga de där argentinarna.
Pazo Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 De försöker fan konspirera in sig i europa! ... ... ... 😳
Fidden Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Näfan! Sova! Upp tidigt imorgon 😳 PÖZZ samma här... ska vara på måndagsmöte i sjukhuset kl. 8. Tar en timma att gå dit. orka.
Fidden Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Om 10 minuter ska jag ha klätt på mig, druckit upp kaffet, borstat tänderna och gått ca 5km.
Pazo Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 HAHA! Fan va kul det är med virtuella grejer! Snackar då om typ musikgörarprogram! Suttit och pillat i Guitar Rig nån timma nu! Å fan va läckert de är! Spelade in en snutt också å stoppade in i reason å grejade! genast skitsnyggt 😉 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Overkill Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 kära längstahängare, någon som vill ha en spotifyinvite? jag hade visst!
Recommended Posts