Overkill Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Synd bara att tävlingen i princip går ut på att fler kompisar = större chans att gå vidare. Men ska bli skoj ändå. 😎
Micke H Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Synd bara att tävlingen i princip går ut på att fler kompisar = större chans att gå vidare. Men ska bli skoj ändå. 😎 Nja, alla måste ju ändå rösta på minst två band. Det innebär ju att man måste visa framfötterna för alla andra bandens polare också. I alla fall är det så det funkar i deltävlingarna i Stockholm.
Overkill Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Synd bara att tävlingen i princip går ut på att fler kompisar = större chans att gå vidare. Men ska bli skoj ändå. 😎 Nja, alla måste ju ändå rösta på minst två band. Det innebär ju att man måste visa framfötterna för alla andra bandens polare också. I alla fall är det så det funkar i deltävlingarna i Stockholm. Samma i Göteborg och det minskar ju dte lite, men fortfarande.
Fidden Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Käkar en burk kidneybönor, dricker en halvliter mjölk och tar en banan till efterrätt.
Pazo Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Rush Hour 3 på tv nu! Inte sett den än så de ska bli kul! Gillade 1 o 2 som fan när jag var lite mindre 🤪
Pazo Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Jag såg klart Rush Hour och nu äre Britneydokumentär på fyran 🙁
Fidden Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Detta har jag, fast med anders och måns röster istället...
Fidden Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 ... och förresten är denna väldigt träffande den också 😆
Fidden Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Såg precis en jättemysig film på tvåan. Vilket sammanträffande, jag tog precis en jättemysig milf i tvåan.
Fidden Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Så sant som att kilimanjaro reser sig som olympus över seregeti.
Dingbats Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Såg precis en jättemysig film på tvåan. Vilket sammanträffande, jag tog precis en jättemysig milf i tvåan. 🙂 Jag håller på och jobbar på den här:
Recommended Posts