Pazo Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Fast de var du inte för jag sökte efter dig å du var inte det.
Pazo Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Kollar på fetsköna programmet om internet. Mer specifik hur sökmotorerna uppkom och yahoo...google och sånt 🙂 Askul 😆
Pazo Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Så sjukt med alla dedär SVINRIKA smala nördiga gubbar! De sitter där och snackar om liksom hmm. jaa nån miljon hit å dit... aa hade några miljarder.... CP 🙂
Dingbats Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Fan vad Firefox memoryleakar. Inte för att det påverkar nånting, men det känns inge kul att 72% av minnet används.
Pazo Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 leakar safari lika mkt minne? De är typ enda saker jag stört mig på FF. Tar så jälla mkt minne ibland.
Overkill Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Opera tar också en del ibland. 299 för tillfället.
Overkill Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 ff tar 151424 kB här och nu. right here, riiiight noooow
Overkill Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 http://www.myspace.com/oldseed dom ska spela den 18e när vi ska spela med! grymt sköna, får se om dom har några skivor att sälja.
Neosus Postat 5 december 2008 Trådstartare Postat 5 december 2008 😉 ...nu går det utför. Jag sitter och lyssnar på Brittan i Spotify! 😉
Neosus Postat 5 december 2008 Trådstartare Postat 5 december 2008 "Brittan i Spotify" Bra låttitel eller? 😉
Dingbats Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Nu har Rhubarb spelat sin första spelning! Det var grymt 🙁
Overkill Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 jag tänkte allt på dig! 🙁 det gick bra alltså? mycket folk?
Dingbats Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Ja, det gick bra, glömde bort mig på ett par ställen men skit samma! Vet inte riktigt hur mycket folk, men ett hundratal kanske. Körde tre låtar och folk verkade gilla det 🙁 Jag var inge nervös alls när jag var på scen 🙂
Dingbats Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Najs! 😉 ҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉h̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒ 🙂
Fidden Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 wtf 🙂 Det där fick min browser att balla ur totalt 😉
Fidden Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 (redigerat) millions of peaches, peaches for me. millions of peaches, peaches for free. Redigerat 6 december 2008 av Fidden
Dingbats Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 dudidumdidum "72% minne används av program" startar om firefox... "55% minne används av program" najs
Neosus Postat 6 december 2008 Trådstartare Postat 6 december 2008 GOD MORGON UPP Å HOPPA!!! 🙂 ...eller nej! 😄
Fidden Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 tjaa, det är ju skidor, skidskytte och hocky. Sedan är det kväll och då lär man ju knappt få nåt gjort >.<
Micke H Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Så! Nu har man vart på Emergenzamöte. Kommer bli riktigt nice! 😎
Recommended Posts