Dingbats Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Gonatt säger jag nu fast tarmen inte är ordentligt tömd.
musik (oregistrerad) Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Om han är vänsterhänt eller promiskuös gäller den inte.
Overkill Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 hej! feta repet igår. lät skitbra. 😆 imorgon ska jag till branäs. får gå upp kvart i fyra typ och sedan missar jag gossip girl! hoppas i alla fall att jag är hemma så jag kan se nyheterna och höra hur det ser ut i primärvalen. 🙂
Micke H Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 Vad kul. Vårt band har nu ÄNTLIGEN trummis på gång! Vi har två kandidater, båda två väldigt intressanta. 😄 Fan vad vilt det blev i lördags förresten! Jägermeister, Jack Daniels, 7,2-öl...tur att man är så tålig som man är. 😆
musik (oregistrerad) Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 hej! feta repet igår. lät skitbra. 😆 imorgon ska jag till branäs. får gå upp kvart i fyra typ och sedan missar jag gossip girl! hoppas i alla fall att jag är hemma så jag kan se nyheterna och höra hur det ser ut i primärvalen. 😄 Vad är det för nåt? Vilka val då?
Dingbats Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 hej! feta repet igår. lät skitbra. 😆 imorgon ska jag till branäs. får gå upp kvart i fyra typ och sedan missar jag gossip girl! hoppas i alla fall att jag är hemma så jag kan se nyheterna och höra hur det ser ut i primärvalen. 😄 Vad är det för nåt? Vilka val då? USA?
Micke H Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 Har dom val i USA? Borde man åtminstone inte passera 60%-gränsen av röstande för att kalla det ett val?
Overkill Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 Har dom val i USA? Borde man åtminstone inte passera 60%-gränsen av röstande för att kalla det ett val?Sant. 😏 Det roliga är att min engelskalärare, som är från Michigan, trodde deras primärval var på supertisdagen (vilket det inte var; det var för några veckor sedan) och min historialärare, från Kansas, sa att de inte hade några primärval i Kansas - vilket de har. Noll koll, med andra ord! 🙂 Nu ska jag cykla till torpahallen och handla lite inför imorgon. Jag är helt sjukt pissenödig förresten.
Recommended Posts