Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Om han är vänsterhänt eller promiskuös gäller den inte.

Postat

hej! feta repet igår. lät skitbra. 😆

imorgon ska jag till branäs. får gå upp kvart i fyra typ och sedan missar jag gossip girl! hoppas i alla fall att jag är hemma så jag kan se nyheterna och höra hur det ser ut i primärvalen. 🙂

Postat

Vad kul.

Vårt band har nu ÄNTLIGEN trummis på gång! Vi har två kandidater, båda två väldigt intressanta. 😄

Fan vad vilt det blev i lördags förresten! Jägermeister, Jack Daniels, 7,2-öl...tur att man är så tålig som man är. 😆

musik (oregistrerad)
Postat

imorgon ska jag till branäs. får gå upp kvart i fyra typ och sedan missar jag gossip girl! hoppas i alla fall att jag är hemma så jag kan se nyheterna och höra hur det ser ut i primärvalen. 😄

Vad är det för nåt? Vilka val då?

Postat

imorgon ska jag till branäs. får gå upp kvart i fyra typ och sedan missar jag gossip girl! hoppas i alla fall att jag är hemma så jag kan se nyheterna och höra hur det ser ut i primärvalen. 😄

Vad är det för nåt? Vilka val då?

USA?

Postat
Har dom val i USA? Borde man åtminstone inte passera 60%-gränsen av röstande för att kalla det ett val?
Sant. 😏 Det roliga är att min engelskalärare, som är från Michigan, trodde deras primärval var på supertisdagen (vilket det inte var; det var för några veckor sedan) och min historialärare, från Kansas, sa att de inte hade några primärval i Kansas - vilket de har. Noll koll, med andra ord! 🙂

Nu ska jag cykla till torpahallen och handla lite inför imorgon. Jag är helt sjukt pissenödig förresten.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.