Pazo Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 ahaha Skaffade mig precis dancekillmove.se de är rea på domäner så den kostade bara 25kr/år 🥰
Neosus Postat 4 december 2008 Trådstartare Postat 4 december 2008 haha. Lagom längesen du skrev här ja! tyckte det var dags nu igen. vart är alla gamla goa gubbar, har dom dragit? De enda som är aktiva nuförtin är jag, Grahn, Pazo, Overkill, Micke och Fidden... Okej! Dom enda jag känner igen är Grahn o Pazo 😛 Vart fan är Grahn då?! Han går under pseudonymen Neosus. 🙂 Nejmen gud vad hemskt! 🥰 😉
Dingbats Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 ahahaSkaffade mig precis dancekillmove.se de är rea på domäner så den kostade bara 25kr/år 🙂 dancekillmove.com är också ledig.
Overkill Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 Var i Göteborg idag på möte inför Emergenza! Blir grymt. Lite segt dock att vi ska spela när det är 18-årsgräns eftersom många som vill komma inte är 18. 😲 Var även på Macforum och fick veta att serienummret var tillräckligt som kvitto på garantin! 🙂 Så nu ska jag lämna in den snart. Plus att Richard köpte en Fender Telecaster idag. 😆
Micke H Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 Ska på möte på lördag. Plus att vi just lyckats fixa spelning den 20:e. Nån slags hårdrocksjulkväll. 😲
Overkill Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 Det sa inte så mycket egentligen mer än att man fick ett häfte med 100 biljetter man kan sälja om man vill. Tydligen är det publiken som röstar fram de som går vidare så då kan det ju vara bra att ha många "egna" gäster. 😲
Neosus Postat 4 december 2008 Trådstartare Postat 4 december 2008 Jasså det säger ni ja.. jaja. ...Ja. 😲
Fidden Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 nu skickade jag iväg en till jobbansökan 😲 sista ansökningsdag, 4:e december 😆 jag gör nog ett seriöst intryck.
Overkill Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 nu skickade jag iväg en till jobbansökan 😲 sista ansökningsdag, 4:e december 😆 jag gör nog ett seriöst intryck. 🙂 vad är det för jobb du söker (inte just nu alltså utan allmänt)?
Fidden Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 labbjobb. vill stå i vit rock och analysera saker ett tag 😲
Pazo Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Var i Göteborg idag på möte inför Emergenza! Blir grymt. Lite segt dock att vi ska spela när det är 18-årsgräns eftersom många som vill komma inte är 18. 😄 Var även på Macforum och fick veta att serienummret var tillräckligt som kvitto på garantin! 🙂 Så nu ska jag lämna in den snart. Plus att Richard köpte en Fender Telecaster idag. 😄 Dator eller ipod?
Overkill Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Var i Göteborg idag på möte inför Emergenza! Blir grymt. Lite segt dock att vi ska spela när det är 18-årsgräns eftersom många som vill komma inte är 18. 😄 Var även på Macforum och fick veta att serienummret var tillräckligt som kvitto på garantin! 🙂 Så nu ska jag lämna in den snart. Plus att Richard köpte en Fender Telecaster idag. 😄 Dator eller ipod? iPod! Datorn lämnar jag ju bara till skolan om det är nått.
Dingbats Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 😄 tack gode gud för att internetanslutningen funkar igen jävla telia
Pazo Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Jag var utan internet en dag hemma hos Claras föräldrar! inte kuuuul!
Overkill Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 slask + trasiga tygskor = ingen bra kombination
Recommended Posts