Dingbats Postat 3 december 2008 Postat 3 december 2008 how's it hangin? Det hänger inte alls, den står rakt upp!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 december 2008 Postat 3 december 2008 haha. Lagom längesen du skrev här ja! tyckte det var dags nu igen. vart är alla gamla goa gubbar, har dom dragit?
Dingbats Postat 3 december 2008 Postat 3 december 2008 haha. Lagom längesen du skrev här ja! tyckte det var dags nu igen. vart är alla gamla goa gubbar, har dom dragit? De enda som är aktiva nuförtin är jag, Grahn, Pazo, Overkill, Micke och Fidden...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 december 2008 Postat 3 december 2008 haha. Lagom längesen du skrev här ja! tyckte det var dags nu igen. vart är alla gamla goa gubbar, har dom dragit? De enda som är aktiva nuförtin är jag, Grahn, Pazo, Overkill, Micke och Fidden... Okej! Dom enda jag känner igen är Grahn o Pazo 😎 Vart fan är Grahn då?!
Overkill Postat 3 december 2008 Postat 3 december 2008 haha. Lagom längesen du skrev här ja! tyckte det var dags nu igen. vart är alla gamla goa gubbar, har dom dragit? De enda som är aktiva nuförtin är jag, Grahn, Pazo, Overkill, Micke och Fidden... Okej! Dom enda jag känner igen är Grahn o Pazo 😎 Vart fan är Grahn då?! Han går under pseudonymen Neosus. 🙂
Fidden Postat 3 december 2008 Postat 3 december 2008 jag blir alltid lite nervös när det kommer in folk som jag inte känner igen... 😆 H. h. h. hej...
Fidden Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 Hej. Jag kan inte somna. Gav upp och satte mig här en stund istället. Kul va?
Pazo Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 Jag somna runt nio har jag för mig. Skönt! Ändå cptrött nu.
Pazo Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 okej! varföre? Har ingen bärbar musik. Orkar inte pga vädret. är på dåligt humör också. 😛
Pazo Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 Just a steel town girl on a saturday night! looking for the fight of her life! In the real time world no one sees her att all. they all say shes craaaaazzzyyyy!!! ... ... ... ... SHES A MAAAANIAAAAC MAAAAAAAANIAC ON THe FLOOR! Sjuukt fet låt 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 Was ist das? Das ist was! Fredde! 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 haha. Lagom längesen du skrev här ja! tyckte det var dags nu igen. vart är alla gamla goa gubbar, har dom dragit? De enda som är aktiva nuförtin är jag, Grahn, Pazo, Overkill, Micke och Fidden... Okej! Dom enda jag känner igen är Grahn o Pazo 😛 Vart fan är Grahn då?! Han går under pseudonymen Neosus. 🙂 Nejmen gud vad hemskt! 😛
Pazo Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 Nu har jag hittat pappas julklapp! Han favoritparfym från back in the days i colombia! 😛 Gjorde fett med mkt forskning på internet för att hitta skiten! 🙂 Tydligen äre den första "eau de cologne" som gjordes. Och det finns tre företag som fortfarande tillverkar den sedan början av 1700 talet. 😛 i Sverige gick de att hitta under namnet 4711 🙂
Fidden Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 (redigerat) slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask slask Redigerat 4 december 2008 av Fidden
Pazo Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 http://i34.tinypic.com/34qn59x.png Så snygt man får ha det då!
Pazo Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 Nu tror jag jag vet vad min syster ska få i födelsedag/jul 😉 En liten sublimeringsskrivare! Hon gillar ju att ta bilder och såntdär! 😄 Måste bara få med min bror/valfri förälder på idén så inte jag får punga ut allt själv ☺️
Recommended Posts