Fidden Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 själv sitter jag i skiten. eller nä, jag sitter i soffan.
Fidden Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 (redigerat) du är inte helt fel ute. hittade precis en larv i den. skadedjur dessutom. Redigerat 2 december 2008 av Fidden
Pazo Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Minijulafton! Igår fick jag ju nya väskan och tv-box. Idag kom mina hårddiskar och kabinetter till dem 🙂 Nu blire fan att instalera/backupa. Byta hdd i datorn! 🙂
Overkill Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 alltså det är nog en my det där med att studenter är fattiga. 🙂 förresten så var alla på så 18 december är det spelning. kommer vara helt cpstört nervös. 🙂
Dingbats Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 förresten så var alla på så 18 december är det spelning. kommer vara helt cpstört nervös. 😄 Grymt! Vad är det för slags ställe?
Pazo Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Nu kör jag en time machine backup 😄 Kul att vara fett töntig 😛
Overkill Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 förresten så var alla på så 18 december är det spelning. kommer vara helt cpstört nervös. 😄 Grymt! Vad är det för slags ställe? Är typ en "klubb" fast för ungdomar, men inte liksom fritidsgård. Finns café med men folk är typ bara där när folk spelar. Finns säket lite bilder på www.cafemic.com
Pazo Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 alltså det är nog en my det där med att studenter är fattiga. 😄 förresten så var alla på så 18 december är det spelning. kommer vara helt cpstört nervös. 😛 haha. jag har ju lite pengar över för att jag typ inte har någon hyra. Annars så får man liksom 1000 spänn man kan disponera som man vill. Men jag får väl runt 2500.
Dingbats Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 förresten så var alla på så 18 december är det spelning. kommer vara helt cpstört nervös. 😄 Grymt! Vad är det för slags ställe? Är typ en "klubb" fast för ungdomar, men inte liksom fritidsgård. Finns café med men folk är typ bara där när folk spelar. Finns säket lite bilder på www.cafemic.com Najs!
Overkill Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 hej ska köpa http://www.thomann.de/se/shure_scl2cl.htm
Dingbats Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 hej ska köpa http://www.thomann.de/se/shure_scl2cl.htm iih tråkigt! Men användbart!
Overkill Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 hej ska köpa http://www.thomann.de/se/shure_scl2cl.htm iih tråkigt! Men användbart! mjo! inte en så rolig utgift men känns nödvändigt. 🙂 viktor ska få ett in-earsystem i julklapp med så då blir det liksom ännu aktuellare.
Dingbats Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 De har topplistor för 2008 uppe på last.fm nu.
Overkill Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 De har topplistor för 2008 uppe på last.fm nu. Japp! Lite töntigt att typ alla de tio mest spelade låtarna var Coldplay. Death Cab hade dock ett av de mest spelade albumen (#7) tror jag och Fleet Foxes var med bland artisterna. 😆
Dingbats Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Jag håller på och tankar MGMT nu, men jag tror inte de är så bra så det är värt att köpa skivan.
Overkill Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Har du lust att skicka "The Bark and Below It" förresten?
Dingbats Postat 3 december 2008 Postat 3 december 2008 Nu har jag köpt en sällsynt CD på eBay... jag råkade skriva ett mellanrum efter användarnamnet när jag registrerade mig tydligen...
Recommended Posts