Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Varför haru packat ner den? Tänkte du skicka upp alla grejer till mig eller tack va snällt... 😱

haha

Nä!

Tänkte testa om alting verkligen fick plats och de fick de! klockrent 😄

Nu kan jag ta med mig den till småland över julen 😎

Postat
Det gayigaste jag nånsin har gjort var nog i typ femman när jag och en kompis låg i min säng och låtsasknullade och låtsades att den andra var en tjej i våran klass.

🙂

hahahaha 😄

Postat

men jävla spotify! såg of montreals skiva hissing fauna i skivaffären idag men köpte inte så nu blev jag sugen på att lyssna på den. då finns inte of montreal längre på spotify 🙂

Postat
men jävla spotify! såg of montreals skiva hissing fauna i skivaffären idag men köpte inte så nu blev jag sugen på att lyssna på den. då finns inte of montreal längre på spotify 🙂

Men du hade väl beställt den på Cdwow?

Postat

Tjejen på bilden är den här, de se sjunger mer än jag i Rhubarb är min lillasyster och hennes expojkvän, och fler låtar kommer så småningom, vi har ett par på gång.

Postat

har fått erbjudande om spelning den 18 december och vill gärna tacka ja men jag tror inte dom andra vill... jag misstänker att dom känner att vi måste ha ljudkort och in-ear-system innan, vilket jag tycker är lite väl mycket kanske. skit i backtracks och metronom och låt det vara lite otajt, typ 😄 är ju så alla andra kör.

Postat
har fått erbjudande om spelning den 18 december och vill gärna tacka ja men jag tror inte dom andra vill... jag misstänker att dom känner att vi måste ha ljudkort och in-ear-system innan, vilket jag tycker är lite väl mycket kanske. skit i backtracks och metronom och låt det vara lite otajt, typ 😄 är ju så alla andra kör.

Ja liksom shit! Metronom är ju totalt överdrivet live. Kör på bara!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.