Neosus Postat 1 december 2008 Trådstartare Postat 1 december 2008 Guitar Rig är fuskigt! ...men okej! 😱
Pazo Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Fan va nice! Nu är hela min "studio" förutom datorn då nerpackad 😱
Neosus Postat 1 december 2008 Trådstartare Postat 1 december 2008 Varför haru packat ner den? Tänkte du skicka upp alla grejer till mig eller tack va snällt... 😱
Pazo Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Varför haru packat ner den? Tänkte du skicka upp alla grejer till mig eller tack va snällt... 😱 haha Nä! Tänkte testa om alting verkligen fick plats och de fick de! klockrent 😄 Nu kan jag ta med mig den till småland över julen 😎
Overkill Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Det gayigaste jag nånsin har gjort var nog i typ femman när jag och en kompis låg i min säng och låtsasknullade och låtsades att den andra var en tjej i våran klass. 🙂 hahahaha 😄
Overkill Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 men jävla spotify! såg of montreals skiva hissing fauna i skivaffären idag men köpte inte så nu blev jag sugen på att lyssna på den. då finns inte of montreal längre på spotify 🙂
Dingbats Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 men jävla spotify! såg of montreals skiva hissing fauna i skivaffären idag men köpte inte så nu blev jag sugen på att lyssna på den. då finns inte of montreal längre på spotify 🙂 Men du hade väl beställt den på Cdwow?
Overkill Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 nej jag beställde aldrig. får vänta lite. för övrigt är boston tea party bäst 🙂
Overkill Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 I couldn't care less I couldn't I couldn't care less about her 😎
Overkill Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 angående rhubarb förresten, hur gick det med eventuella fler låtar?
debatt Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Ska jag ta glass nu, menar du? Är det vad du har tänkt dig!? 😎
Dingbats Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Tjejen på bilden är den här, de se sjunger mer än jag i Rhubarb är min lillasyster och hennes expojkvän, och fler låtar kommer så småningom, vi har ett par på gång.
Overkill Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 har fått erbjudande om spelning den 18 december och vill gärna tacka ja men jag tror inte dom andra vill... jag misstänker att dom känner att vi måste ha ljudkort och in-ear-system innan, vilket jag tycker är lite väl mycket kanske. skit i backtracks och metronom och låt det vara lite otajt, typ 😄 är ju så alla andra kör.
Dingbats Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 har fått erbjudande om spelning den 18 december och vill gärna tacka ja men jag tror inte dom andra vill... jag misstänker att dom känner att vi måste ha ljudkort och in-ear-system innan, vilket jag tycker är lite väl mycket kanske. skit i backtracks och metronom och låt det vara lite otajt, typ 😄 är ju så alla andra kör. Ja liksom shit! Metronom är ju totalt överdrivet live. Kör på bara!
Pazo Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Öh va vill dom? 😄 Kör på förfan! Tänker dom inte på att det är ditt sissta halvår med bandet ju! Tiger lous nya skiva är ju faktiskt sjukt bra också!
Recommended Posts