drloop (oregistrerad) Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Snart har helgen vecka 48 tagit slut!
Fidden Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Snart har helgen vecka 48 tagit slut! Shit, där sa du nåt! Jag kom på förra helgen att det borde vara i närheten, men jag hade missat det om inte du påmint mig 😮
Fidden Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Fidden, du har inte någon "best of Crumble Zone"-zipfil eller så? 😉 nää, du får väl göra en själv 😮
Dingbats Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 På fredag ska My Enhanced Little Rhubarb ha sin första spelning! Det blir asgrymt!
Overkill Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 På fredag ska My Enhanced Little Rhubarb ha sin första spelning! Det blir asgrymt! seriöst? grymt! lycka till, hade gärna varit där men lite långt kanske 😊
Fidden Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Jag hann göra ett bidrag till festivalen, med tidsmarginal dessutom 🙂
Overkill Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Men Fidden! Julavatarerna börjar vi ju med imorgon! 🙂
Dingbats Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Jag har min redan nu... förresten Killis, jag har säkert frågat förut, men vem är det på din avatar?
Overkill Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Det är samma gubbe som på min nya juliga avatar! 🙂 Bill Gates!
debatt Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Jag hörde om en islänning som skulle köpa en dator. Var sätter man på den, undrade han. Bäst jag hämtar handboken kanske, ifall det kommer upp andra frågor, sa säljaren. När denne kom tillbaka stod islänningen och försökte mata in tasken i diverse portar på sidan... 😎 Varför just en islänning..? Vadå? Det var ju en islänning!! Stod i tidningen.
Dingbats Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Jag hörde om en islänning som skulle köpa en dator. Var sätter man på den, undrade han. Bäst jag hämtar handboken kanske, ifall det kommer upp andra frågor, sa säljaren. När denne kom tillbaka stod islänningen och försökte mata in tasken i diverse portar på sidan... 😄 Varför just en islänning..? Vadå?Det var ju en islänning!! Stod i tidningen. ...jag vet fortfarande inte om du skämtar eller inte 😆
Dingbats Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 men kolla testa jaha gör det då säg liksom så eh att den ska ju ändå jag vet inte det blir ju det var svårt att åh ok tror du inte det funkar?
Overkill Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 fina julavatarer har vi iaf! får se om pazo letar fram sin med. 🙂
Dingbats Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Det gayigaste jag nånsin har gjort var nog i typ femman när jag och en kompis låg i min säng och låtsasknullade och låtsades att den andra var en tjej i våran klass. 😉
Pazo Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Fyyyyyfaaaaaaan! Varit med om min värsta kissnödighet hitills! Satt i bussen på väg från västerås hit till uppsala. kl sådär 16.20började jag bli extremt EXTREMT kissnödig! och jag var inte framme förrän 17.25. gick snabbt som fan från busshållplatsen hem och pissade på en gång! FAN VA SKÖNT! Sen drog jag och hämtade nya digitalboxen och min nya väska! Den till mina midikontroller 😄 Slösat 1200 på väskor denna månaden 😱
Pazo Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Och nu är även första gången jag är hungrig sen lördag morgon 😱
Pazo Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Gitarrstärkare 😄 Sånt behöver jag inte. kör med Guitar rig rakt in i datorn! 😱
Recommended Posts