Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

hallå fan vad grymt! känner en kille som är ljudsnubbe i kanada och som bland annat har jobbat med high school musical 3 och andra större grejer... han skrev det här:

Violet Dance came up in my iTunes at work today. Very well received. Another sound guy (who has been in the business since the 1980s, and has been nominated for a best sound Emmy) had a hard time believing it was done by an indie at all, nevermind a self-recorded indie. The first question was "What studio did this?" The consensus was that you guys nailed the shit out of the vocals and that a group of kids experimenting with recording for the first time has no business sounding that good.

Thought you'd want to know.

Stört grymt ju! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

liksom en Emmy-nominerad snubbe har hört vår låt 😉

och han som skrev meddelandet skulle spela upp låten för han som producerade ett halvkänt kanadensiskt band vid namn Pilot Speed (tidigare Pilate tror jag... http://www.myspace.com/pilotspeed). 😄 tydligen hade folk trott att vår låt var något från det bandets nya skiva.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, vart har du skrivit alla dina inlägg som räknas? Jag ser aldrig dig utanför längsta.

Jag brukar inte skriva så mkt här längre. Men förr i tiden skrev jag väl lite överallt tror jag...

Eller... jag vet faktiskt inte vad jag gjort för att få så mkt inlägg 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hörde om en islänning som skulle köpa en dator. Var sätter man på den, undrade han. Bäst jag hämtar handboken kanske, ifall det kommer upp andra frågor, sa säljaren. När denne kom tillbaka stod islänningen och försökte mata in tasken i diverse portar på sidan...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hörde om en islänning som skulle köpa en dator. Var sätter man på den, undrade han. Bäst jag hämtar handboken kanske, ifall det kommer upp andra frågor, sa säljaren. När denne kom tillbaka stod islänningen och försökte mata in tasken i diverse portar på sidan...

😮

Varför just en islänning..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...