Overkill Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 Fidden, såhär ser det ut när jag ska in på Kontrollrummet.
Overkill Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 hallå fan vad grymt! känner en kille som är ljudsnubbe i kanada och som bland annat har jobbat med high school musical 3 och andra större grejer... han skrev det här: Violet Dance came up in my iTunes at work today. Very well received. Another sound guy (who has been in the business since the 1980s, and has been nominated for a best sound Emmy) had a hard time believing it was done by an indie at all, nevermind a self-recorded indie. The first question was "What studio did this?" The consensus was that you guys nailed the shit out of the vocals and that a group of kids experimenting with recording for the first time has no business sounding that good. Thought you'd want to know. Stört grymt ju! 😏
Overkill Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 (redigerat) liksom en Emmy-nominerad snubbe har hört vår låt 😉 och han som skrev meddelandet skulle spela upp låten för han som producerade ett halvkänt kanadensiskt band vid namn Pilot Speed (tidigare Pilate tror jag... http://www.myspace.com/pilotspeed). 😄 tydligen hade folk trott att vår låt var något från det bandets nya skiva. Redigerat 28 november 2008 av Overkill
Dingbats Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 Shit! Ni kommer bli signade av Sony om en vecka, få en hit på MTV och bli bortglömda av skivbolaget om ett halvår! 😄 😄 😉 😛 🙂 Nämen grattis!
Fidden Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Coolt och skumt med kr... och gott med gratis öl fy fan vad snål jag är.
Dingbats Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Pazo, vart har du skrivit alla dina inlägg som räknas? Jag ser aldrig dig utanför längsta.
Micke H Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Och för mig slutade gårdagskvällen i katastrof...min bästa vän hånglade upp den brud jag hade bjudit och som jag var intresserad av... Låter som en jävla dålig såpopera... men jag är riktigt jävla förbannad.
Pazo Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Pazo, vart har du skrivit alla dina inlägg som räknas? Jag ser aldrig dig utanför längsta. Jag brukar inte skriva så mkt här längre. Men förr i tiden skrev jag väl lite överallt tror jag... Eller... jag vet faktiskt inte vad jag gjort för att få så mkt inlägg 🙂
Overkill Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Fidden, du har inte någon "best of Crumble Zone"-zipfil eller så? 🙂
debatt Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Jag hörde om en islänning som skulle köpa en dator. Var sätter man på den, undrade han. Bäst jag hämtar handboken kanske, ifall det kommer upp andra frågor, sa säljaren. När denne kom tillbaka stod islänningen och försökte mata in tasken i diverse portar på sidan... 🙂
Dingbats Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Jag hörde om en islänning som skulle köpa en dator. Var sätter man på den, undrade han. Bäst jag hämtar handboken kanske, ifall det kommer upp andra frågor, sa säljaren. När denne kom tillbaka stod islänningen och försökte mata in tasken i diverse portar på sidan... 😮 Varför just en islänning..?
Recommended Posts