Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Ni har inte planerat nån återträff eller så?

Nope, inte än. Men jag vet inte om jag skulle vilja gå på en sån eller ej...fanns en del shyssta människor där och en del idioter. Det roliga är att dom flesta av dom har skitjobb medan jag är firad musiker och välbetald och välutbildad webdesigner! 😎 B)

Link to comment
Dela på andra sajter

jahapp, då har man väl klarat av sin morgonsurfning.., nu är det dags att sätta igång med skrivandet. Måste skicka in ett första utkast av mitt exjobb idag. Känns inte direkt som det är utkast-färdigt 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar sIFR! 😠

Vad är det...

Det är en Flash/Javascript-lösning för att kunna använda vilken font du vill på webben. Du embeddar fonten i en Flash-film, och Javscriptet byter sedan ut all text som du har valt mot det. Faktiskt grymt mycket mer användarvänligt än vad det låter, eftersom Javascriptet helt enkelt inte går igång om man inte har Flash installerat, eller Javascript aktiverat.

Fast jag får det inte att se helt rätt ut!!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beställde silent alarm nyss! Får betala 88 spänn för den inkl frakt... vet inte varför det inte gick att använda två rabattkoder på cdon! stört. aja.

därför att det aldrig funkar. så jag fick 30 kronors återbäring vilket egentligen är värdelöst eftersom jag har gratis frakt genom csn som är på 29...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fyyyfaaaan va grymm jag är!Vart på systemet, panikskjutsat clara till station på cykel! Städat hela längenheten! dammsugigt, diskat, köpt chips! och allting sen kl 18! hahaha 😏

Hela lägenhetsgrejen tog väl 40 min! fan va snabb jag är!

Lägenheten var btw extremt stökig 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...