Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)

På fredag skall jag mixa två låtar som skall vara med på min lilla platta som jag hoppas släppa i februari.

Det skall bli kul. Det Var längessédan jag var i studio och mixade.

Speciellt kul är det at jag gjort allt själv den här gången...

Link to comment
Dela på andra sajter

På fredag skall jag mixa två låtar som skall vara med på min lilla platta som jag hoppas släppa i februari.

Det skall bli kul. Det Var längessédan jag var i studio och mixade.

Speciellt kul är det at jag gjort allt själv den här gången...

Vad för slags musik?

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt från 13 till typ 20 och bara fixade med att kunna spela min musik live! Fett jobbigt å allt sånt! Men jag lyckas ändå!

Måste bara "repa in" alla låtar mer. Iof måste jag stoppa in så att jag kan köra alla låtar live först. men men!

Sen detaljarbete! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Satt från 13 till typ 20 och bara fixade med att kunna spela min musik live! Fett jobbigt å allt sånt! Men jag lyckas ändå!

Måste bara "repa in" alla låtar mer. Iof måste jag stoppa in så att jag kan köra alla låtar live först. men men!

Sen detaljarbete! ☺️

Hur ser riggen ut som du tänker använda live?

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt från 13 till typ 20 och bara fixade med att kunna spela min musik live! Fett jobbigt å allt sånt! Men jag lyckas ändå!

Måste bara "repa in" alla låtar mer. Iof måste jag stoppa in så att jag kan köra alla låtar live först. men men!

Sen detaljarbete! 😛

Hur ser riggen ut som du tänker använda live?

Har min Macbook, en Remote 25SL, padKONtROL, Mini kaoss pad och så mitt externa ljudkort. 🙂

Sen programmen är Ableton Live och Reason rewirat. Just nu har jag bara ableton live lite vilket gör att jag bara kan spela en låt åt gången i princip. Men jag ska köpa Ableton Live 7 snart och då ja! Men på Lite kan ajg fortfarande bygga upp varje låt enskilld så det funkar. tar bara lite längre tid att byta mellan låtar ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...