musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2008 Postat 1 februari 2008 Varför ska du intervjua? Grattis i efterskott, Overkill, och grattis i förskott för nästa år! HAHA...nu var jag först med det.
Micke H Postat 1 februari 2008 Postat 1 februari 2008 Wow, det var verkligen dött idag..fan vad tråkiga ni är! As...
Micke H Postat 1 februari 2008 Postat 1 februari 2008 Imorse gjorde jag iordning en matlåda bestående av lite olika maträtter jag hittade i kylen. Tror vissa delar av den kan ha varit gammalt, känner mig lite konstig i magen...
Dingbats Postat 1 februari 2008 Postat 1 februari 2008 Varför ska du intervjua? Grattis i efterskott, Overkill, och grattis i förskott för nästa år! HAHA...nu var jag först med det. Då säger jag grattis i förskott för varenda år från och med nästnästa och livet ut! HA!
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Varför skriver "aldrig" nån här? Varför är det alltid så låg aktivitet generellt på hela forumet på just fredagar?
Dingbats Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Förmodligen för att en alldeles för stor andel av medlemmarna har ett liv...
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Förmodligen för att en alldeles för stor andel av medlemmarna har ett liv... Så du menar att du är död när du skriver? 😆
Pazo Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 WÄÄÄÄÄ!!! Var å såg justice igår ju!! 🙂 Tore å jag drog en sväng förbi IRL:en också! Tog en shot å sen drog liksom 😆
Pazo Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Är det? Har ni storm eller? Här är det blött knappt nån snö
Overkill Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Nej ingen storm. Nu lyser solen lite med. 🙂 Men det är typ +1º C och imorgon ska det bli +7º C enligt tidningen. 😛
Recommended Posts