Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Vad jag har gjort den senaste trekvarten:

- Haft laddat ner två stora flacfiler som var rippar från var sin vinylsida

- Skrivit ett cuesheet för varje fil med låtgränser i

- För att kunna göra det smidigt var jag tvungen att skriva en funktion i Qalculate som summerade minuter och sekunder

- Splittat upp filerna

- Döpt om dem

- Konverterat från wav till flac

Nu ska jag tagga dem. Och allt detta för lite musique concrète som jag inte har en aning om jag gillar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Google Chrome är nog inte så dumt ändå... tror jag 😉

Jag tycker den är bra! Inte klockren ännu, men den kan mycket väl bli det. 🙂

Precis.. den må vara snabb och så. Men helt smidig tycker jag inte att den är.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du med Micke menar Mike Portnoy 🙂 så kanske han har haft det länge, men bara färgat det för att det inte ska synas eller nåt? Och i studion (som dom är i just nu och skriver nya plattan) så bryr han sig inte lika mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

och gud sa jag giver eder alla detta ska ni kolla här eh ehm när man läser avslutar jah! rastafari! ingen bryr sig jag bryr mig hörru de använder vahetere ojdå och te nej vi har barra det här salen 65 tio över och ja vi kan öh robban det var rep vid halv elva 30 elva 30 ja ska ni spela idag hehe eh hallå vänta ska jag vara där om 25 minuter i studion har du pengar så du kan vad ska vi spela på öppet hus vasaru ska du spela på idag synd att det inte oj! tja jakob om 45 minuter pigg och klar i benen kommer du eller vasaru? vi ska ju nämen saså vi ska ju spela det som som menne... det är om 45 minuter aa vi börjar repa man kan ju snacka nånting robert! vadå 45 minuter 3! ja men vi ska jju utrustning bra då mste charlee eh skriver du i word först stava att sinnen medveten det är typ deras sjunger om budskapet mer som psalmer men mer musik ah okej

Link to comment
Dela på andra sajter

wwiiieee! Köpte mig en liten nätt datorväska! Klockrent!

Tänkte egentligen bara köpa ett såntdär fodral man har till macen men jag såg väskan å tänkte! fan va smidigt! Nästan like liten som ett fodral men man får plats med laddaren å allt 🙂

http://store.apple.com/us/product/TR652ZM/A?mco=MTc5MDY0Mg

Link to comment
Dela på andra sajter

wwiiieee! Köpte mig en liten nätt datorväska! Klockrent!

Tänkte egentligen bara köpa ett såntdär fodral man har till macen men jag såg väskan å tänkte! fan va smidigt! Nästan like liten som ett fodral men man får plats med laddaren å allt 🙂

http://store.apple.com/us/product/TR652ZM/A?mco=MTc5MDY0Mg

Fast ful som stryk var den. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

wwiiieee! Köpte mig en liten nätt datorväska! Klockrent!

Tänkte egentligen bara köpa ett såntdär fodral man har till macen men jag såg väskan å tänkte! fan va smidigt! Nästan like liten som ett fodral men man får plats med laddaren å allt 🙂

http://store.apple.com/us/product/TR652ZM/A?mco=MTc5MDY0Mg

Fast ful som stryk var den. 🙂

Gammelrosa... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...