Overkill Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 "I used to be straight. Then of Montreal came in and started gaying it up all the time. Last week I got a boner while looking at a picture of Richard Gere. Now I'm not sure what to believe anymore." 🙂
Micke H Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Varför det? Jag är medlem i fan cluben, och dom kommer att arrangera ett möte med medlemmarna!!! 🙂😆
Micke H Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Wow, jag älskar produktionen av Disappear! Trummorna som är helpanorerade till höger, dom tunga gitarr-ackorden med djup jävla wah-wah, den vackra, sjungande keyboarden, och framförallt produktionen av sången!
Dingbats Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 "I used to be straight. Then of Montreal came in and started gaying it up all the time. Last week I got a boner while looking at a picture of Richard Gere. Now I'm not sure what to believe anymore." 😄 Källa?
Overkill Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 "I used to be straight. Then of Montreal came in and started gaying it up all the time. Last week I got a boner while looking at a picture of Richard Gere. Now I'm not sure what to believe anymore." 🙂 Källa? http://www.last.fm/music/of+Montreal en bit ner bland kommentarerna.
Pazo Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Fett kallt att cykla hem! Jag har beställt en väska 🙂
Overkill Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 (redigerat) Måste säga att CDWow verkligen är konsekventa! * Denna kod kan endast användas en gång och kan inte användas i samband med andra rabattkoder eller kampanjkoder. Presentkort kan köpas med hjälp av kampanjkoder. * Denna kod kan inte användas under en REA eller annan kampanjperiod. * En kampanjkod kan inte användas till köp av Presentkort Redigerat 25 november 2008 av Overkill
Neosus Postat 25 november 2008 Trådstartare Postat 25 november 2008 Google Chrome är nog inte så dumt ändå... tror jag 🙂
Dingbats Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Google Chrome är nog inte så dumt ändå... tror jag 🙂 Din mamma är inte så dum ändå!
Neosus Postat 25 november 2008 Trådstartare Postat 25 november 2008 Måste säga att CDWow verkligen är konsekventa! * Denna kod kan endast användas en gång och kan inte användas i samband med andra rabattkoder eller kampanjkoder. Presentkort kan köpas med hjälp av kampanjkoder. * Denna kod kan inte användas under en REA eller annan kampanjperiod. * En kampanjkod kan inte användas till köp av Presentkort Jomen det betyder att man kan...fast ändå inte lixom. 🙂
Neosus Postat 25 november 2008 Trådstartare Postat 25 november 2008 Google Chrome är nog inte så dumt ändå... tror jag 🙂 Din mamma är inte så dum ändå! 🙂
Overkill Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Dingis, jag ska nog köpa Picaresque av The Decemberists med. Får passa på när man ändå är igång. Dom verkar ha 10 kronor rabatt på alla skivor nu med.
Dingbats Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Dingis, jag ska nog köpa Picaresque av The Decemberists med. Får passa på när man ändå är igång. Dom verkar ha 10 kronor rabatt på alla skivor nu med. Hmm, det jag har hört av Picaresque har inte vart så himla bra, utom We Both Go Down Together. Vilka skivor har du med dem?
Dingbats Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Ett dragspel står nu på min inköpslista. Man kan få ett för 500 spänn på Blocket.
Overkill Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Jag har bara Crane Wife. Men Picaresque hade fått rätt bra betyg såg jag. Men men, måste ju börja någonstans. OCH JAG HATAR ANNE FRANK JAG VILL INTE LÄSA HENNES TRÅKIGA DAGBOK
Dingbats Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 In the Aeroplane Over the Sea handlar till stor del om Anne Franks dagbok.
Overkill Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 meeen fuck jag har nog inte pengar till skivor nu. 😛 gör den? vad ... tråkigt. finns ju intressantare böcker som handlar om andra världskriget om man säger så.
Micke H Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Google Chrome är nog inte så dumt ändå... tror jag 😛 Jag tycker den är bra! Inte klockren ännu, men den kan mycket väl bli det. 😉
Dingbats Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 meeen fuck jag har nog inte pengar till skivor nu. 😛 gör den? vad ... tråkigt. finns ju intressantare böcker som handlar om andra världskriget om man säger så. Eller det är inte så tydligt så, det är ingen tonsatt bok liksom.
Overkill Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Ja, alltså, boken går väl bra i små doser. Orkar bara verkligen inte läsa den. Om jag ska förstå något måste jag ju läsa lite långsammare eftersom jag inte är så jäkla haxx på tyska, och gör jag det tar det hundra år eftersom jag har åttio sidor att läsa tills imorgon. Så nu läser jag snabbt och tar inte in något. Tur att Wikipedia finns.
Overkill Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Den är dock lite begripligare än Kafkaboken jag läste. Här förstår jag om jag orkar, i den boken förstod jag inte hur mycket jag än ville.
Fidden Postat 25 november 2008 Postat 25 november 2008 Om du förstår om du orkar, förstår jag att det blir svårt att förstå om du inte orkar.
Recommended Posts