Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

imorse när jag skulle till skolan var jag sjukt bajsenödig men hann inte då så jag tänkte att jag bajsar i skolan. glömde va det då och hann inte riktigt heller så jag tänkte att jag gör det när jag kommer till replokalen. då glömde jag av det med förutom när vi satt och spelade och det kändes fel att avbryta låten för att gå och lätta på trycket. så nu äntligen ska jag gå!

Link to comment
Dela på andra sajter

imorse när jag skulle till skolan var jag sjukt bajsenödig men hann inte då så jag tänkte att jag bajsar i skolan. glömde va det då och hann inte riktigt heller så jag tänkte att jag gör det när jag kommer till replokalen. då glömde jag av det med förutom när vi satt och spelade och det kändes fel att avbryta låten för att gå och lätta på trycket. så nu äntligen ska jag gå!

Har du fått ut nåt brunt nu då?

Går du i skolan på lördagar??

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

På tal om Inf Flames. De var på TV i det där programet dom kallar oss stjärnor. Kul att se.

Som kuriosa kan jag säga att jag var i In Flames studio i veckan. Cool studio.

Link to comment
Dela på andra sajter

varför kommer foreigner till sweden rock om de inte är rock/metall? 🙂

det är ju rock? smörig rock. typiskt 80-tal. 🙂

jag tyckte psykologi var tråkigt... hade velat göra det där med intj och det där men det gjorde vi aldrig, och det var det jag såg fram emot.

Link to comment
Dela på andra sajter

I WANNA KNOW WHAT LOVE IIIIIIIIS

I WANT YOU TO SHOOOW MEEEEEEEE

Haha, världens smörigaste låt!

En polare, vars rumspolare hade sex med sin flickvän i rummet bredvid, satte på den på högsta volym som soundtrack åt dom. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

I WANNA KNOW WHAT LOVE IIIIIIIIS

I WANT YOU TO SHOOOW MEEEEEEEE

Haha, världens smörigaste låt!

En polare, vars rumspolare hade sex med sin flickvän i rummet bredvid, satte på den på högsta volym som soundtrack åt dom. 😉

den funkar även bra att dra igång i en alldeles för hög (och falsk) tonart när man träffar på någon människa man tycker verkar intressant.

eller nä förresten, men det är skoj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...