Overkill Postat 22 november 2008 Postat 22 november 2008 imorse när jag skulle till skolan var jag sjukt bajsenödig men hann inte då så jag tänkte att jag bajsar i skolan. glömde va det då och hann inte riktigt heller så jag tänkte att jag gör det när jag kommer till replokalen. då glömde jag av det med förutom när vi satt och spelade och det kändes fel att avbryta låten för att gå och lätta på trycket. så nu äntligen ska jag gå!
debatt Postat 22 november 2008 Postat 22 november 2008 imorse när jag skulle till skolan var jag sjukt bajsenödig men hann inte då så jag tänkte att jag bajsar i skolan. glömde va det då och hann inte riktigt heller så jag tänkte att jag gör det när jag kommer till replokalen. då glömde jag av det med förutom när vi satt och spelade och det kändes fel att avbryta låten för att gå och lätta på trycket. så nu äntligen ska jag gå! Har du fått ut nåt brunt nu då? Går du i skolan på lördagar?? 🙂
Dingbats Postat 22 november 2008 Postat 22 november 2008 i'd like to marry all of my close friends living in a big house together by an angry sea
Neosus Postat 23 november 2008 Trådstartare Postat 23 november 2008 Ooh.... 😲 oh, shit... inlägg 10000 i tråden 😄 😛 gnatt ☺️
debatt Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Låt? Den jag hörde. Ja, den var bra. Ovanligt hög röst. Inte så ofta man hör så höga röstvolymer på musik nuförtiden - mer än hos sångsolister. 😲
Fidden Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Låt? Den jag hörde. Ja, den var bra. Ovanligt hög röst. Inte så ofta man hör så höga röstvolymer på musik nuförtiden - mer än hos sångsolister. 😲 han kanske menar denna annars 😛 https://www.studio.se/index.php?showtopic=58418&hl=
Dingbats Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Fan, det kommer gå skit på psykologiredovisningen imorgon... jag får nöja mig med ett VG där också.
Overkill Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 oj vilket starkt program sweden rock presenterade. inget jag vill gå på men är ju fortfarande rätt imponerande startfält: HEAVEN & HELL IN FLAMES EUROPE FOREIGNER DREAM THEATER HAMMERFALL MOTÖRHEAD
Pazo Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Är inte foreigner smörig 80-tals balladpop? 🙂 typ Michael bolton fast bättre 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 På tal om Inf Flames. De var på TV i det där programet dom kallar oss stjärnor. Kul att se. Som kuriosa kan jag säga att jag var i In Flames studio i veckan. Cool studio.
Pazo Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 varför kommer foreigner till sweden rock om de inte är rock/metall? 🙂
Dingbats Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 psykologi är bajstråkigt. Nej det är helt okej, men palla liksom.
Overkill Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 varför kommer foreigner till sweden rock om de inte är rock/metall? 🙂 det är ju rock? smörig rock. typiskt 80-tal. 🙂 jag tyckte psykologi var tråkigt... hade velat göra det där med intj och det där men det gjorde vi aldrig, och det var det jag såg fram emot.
Fidden Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 I WANNA KNOW WHAT LOVE IIIIIIIIS I WANT YOU TO SHOOOW MEEEEEEEE
Micke H Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Tips bra bra blueslåtar att lära sig? Har lärt mig Layla och Still Got The Blues. Assköna låtar. 🙂
Dingbats Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 I WANNA KNOW WHAT LOVE IIIIIIIISI WANT YOU TO SHOOOW MEEEEEEEE Haha, världens smörigaste låt!
Micke H Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 I WANNA KNOW WHAT LOVE IIIIIIIISI WANT YOU TO SHOOOW MEEEEEEEE Haha, världens smörigaste låt! En polare, vars rumspolare hade sex med sin flickvän i rummet bredvid, satte på den på högsta volym som soundtrack åt dom. 🙂
Fidden Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 I WANNA KNOW WHAT LOVE IIIIIIIISI WANT YOU TO SHOOOW MEEEEEEEE Haha, världens smörigaste låt! En polare, vars rumspolare hade sex med sin flickvän i rummet bredvid, satte på den på högsta volym som soundtrack åt dom. 😉 den funkar även bra att dra igång i en alldeles för hög (och falsk) tonart när man träffar på någon människa man tycker verkar intressant. eller nä förresten, men det är skoj.
Dingbats Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Å vad härligt! Hittade grymmaste miniräknarprogrammet! Qalculate!
Pazo Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Finns en scientific calculator som widget till mac 😉
Recommended Posts