Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)
Postat
haha. You go!

kanske lite det som är det sköna med reason... Man har bara allt i reason att leka med. Jag skulle aldrig orka sätta in mig i hela VST världen... finns för mkt ju!

Reason är en av anledningarna till att jag fortfarande tycker det är ball att göra musik.

Lättare att ta beslut i Reason än i en DAW.

Men det är också lätt att skaka fram en massa alternativa lösningar... höhö

drloop (oregistrerad)
Postat
jag sjunger bara bra när jag diskar. prova det.

Då lyssnar jag jättehögt på låtar jag gillar, men det är klart jag kanske skulle ta och sjunga med...

Postat
Coolt Micke! 😛

Killis: Simcity 3000 är bättre.

Jag har inte testat 4an men 3000 har jag spelat massor. 🙂 men verkar som om 4an funkar på mac med så det var därför jag ville ha det... men att få 3000 att funka vore det bästa.

Postat
Ja, eller naturvetenskapligt, men då får man ju med en massa andra kursen som är astråkiga.

sant. men du kanske kan läsa matte d parallellt då? för läsa på komvux verkar ju inte så kul

Postat

Vad är egentligen skillnaden mellan naturvetenskapligt och tekniskt basår? När jag gick var det typ bara att vissa läste biologi, medan andra läste extra matte. Är det så fortfarande?

Postat
Körde du med det gamla "jag måste hålla i dem så att det blir stabilt, annars kan jag inte skriva"-tricket?

...FAN! Kunde du inte har berättat om det tricket tidigare? 😉

Postat
Körde du med det gamla "jag måste hålla i dem så att det blir stabilt, annars kan jag inte skriva"-tricket?

Eller "jag måste hålla i dem för de är så sköna".

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.