Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Om jag nånsin blir intervjuad på gatan till typ "fyra tycker" i nån kvällstidning eller nåt, så vore det så himla coolt om jag sa att jag var 'skarprättare'. Typ, "Edvin Lindström, 18, skarprättare, Värmdö" och så en bild på mig. Det eller astronaut.

Link to comment
Dela på andra sajter

idag blev jag uppraggad av en tjej på drottninggatan. hon bjöd upp mig i en lägenhet och bjöd mig på en smörgås med en ny mjukost med kaviarsmak. sedan fick jag gå. best date ever.

hon sa att hon skulle skicka ett presentkort på 150:- att köpa ABBA-produkter för (kaviarföretaget, inte bandet).

Link to comment
Dela på andra sajter

idag blev jag uppraggad av en tjej på drottninggatan. hon bjöd upp mig i en lägenhet och bjöd mig på en smörgås med en ny mjukost med kaviarsmak. sedan fick jag gå. best date ever.

hon sa att hon skulle skicka ett presentkort på 150:- att köpa ABBA-produkter för (kaviarföretaget, inte bandet).

Låter nästan surrealistiskt!

Link to comment
Dela på andra sajter

hej dom ska kolla våra datorer nästa vecka efter nedladdat material och det har jag ju haft på den så nu har jag lite ångest. funderar på hur bra dom kan se vad man har gjort men jag vill nog inte veta. 🙂

Gör backup på hela filsystemet, shredda hela skiten och stoppa tillbaks det.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej dom ska kolla våra datorer nästa vecka efter nedladdat material och det har jag ju haft på den så nu har jag lite ångest. funderar på hur bra dom kan se vad man har gjort men jag vill nog inte veta. 🙂

vadå, på skolan? eller hemma? eller din laptop från skolan?

Link to comment
Dela på andra sajter

hej dom ska kolla våra datorer nästa vecka efter nedladdat material och det har jag ju haft på den så nu har jag lite ångest. funderar på hur bra dom kan se vad man har gjort men jag vill nog inte veta. 🙂

vadå, på skolan? eller hemma? eller din laptop från skolan?

laptop från skolan. kanske hjälper om man gör en ny användare och tar bort den första? jag börjar lite paranoid. vore jävligt jobbigt att bli av med datorn, men de allra flesta har nedladdat material på sin dator så jag vet inte riktigt, beror på hur mycket dom kan och vill se. jag misstänker också att så länge man inte suttit och seedat utav bara helvete och fyllt hela hårddisken så kanske man bara får en kortare avstängning. vi får se. har iaf ångest över det nu. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.sherdog.net/forums/f7/i-got-mar...461/index1.html 🙂

l_0451f5baf98bc4040693c291fb5a2230.jpg

Kolla, läs kommentarerna och dö av skratt! 🙂 Jag och Pazo skrattade massor förut 😎

helt sanslöst rolig tråd, men man sätter ju i halsen då paret faktiskt existerar (även om det inte är personen på bilden som skrivit inläggen, i sann bullen-anda).

Killen är för övrigt sjukt lik en fd. jobbarkompis till mig. Flickvännen hans är inte helt olik hon heller, fast aningens mindre dos av åldrande Larry Joe Campbell.

0000036712_20070102183624.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

hej dom ska kolla våra datorer nästa vecka efter nedladdat material och det har jag ju haft på den så nu har jag lite ångest. funderar på hur bra dom kan se vad man har gjort men jag vill nog inte veta. 🙂

vadå, på skolan? eller hemma? eller din laptop från skolan?

laptop från skolan. kanske hjälper om man gör en ny användare och tar bort den första? jag börjar lite paranoid. vore jävligt jobbigt att bli av med datorn, men de allra flesta har nedladdat material på sin dator så jag vet inte riktigt, beror på hur mycket dom kan och vill se. jag misstänker också att så länge man inte suttit och seedat utav bara helvete och fyllt hela hårddisken så kanske man bara får en kortare avstängning. vi får se. har iaf ångest över det nu. 😉

Har du inte tömnt papperskorgen "säkert"? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...