Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag skulle vilja köpa nyaste versionen av Cakewalk Sonar PE (alltså 7:an) men har inte råd just nu.. 😛

Har iofs Sonar 6 PE så det än inte så dumt det heller.. men vill ha 7:an. Tur att man inte behöver betala fullt pris på den iofs. Så jag lär snart har råd... ca 1300:- eller vad det nu kostar ska jag väl kunna lägga undan snart tycker jag. Sedan skulle jag vilja ha en ny bil men det lär jag aldrig ha råd med nu fast iofs har jag en sjysst Honda så det får väl duga... Sedan så funderar jag på att skaffa ett par nya monitorer.. har iofs ett par men... vill ha ett till.

Japp så är läget hos mig just nu.

Hejdå!

😆

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Neosus, har du tänkt på att eftersom du har första inlägget i den här tråden har du också makten att döpa om den till vad du vill?

Postat
Neosus, har du tänkt på att eftersom du har första inlägget i den här tråden har du också makten att döpa om den till vad du vill?

Åfan de har jag inte tänkt på! Tack för den... 🙂

..då ska jag döpa om den till "Paltfest i Norrland!" 😄

Postat

Haha okey!

Men det där med inläggen är lite skumt.. Vad räknas som ett inlägg? Är detta jag skriver nu ett inlägg?

Det står att jag under min tid på forumet skrivit 31 eller nåt, det brukar sitta fast rätt länge sen så får man ett till helt plötsligt.. Inte för att jag tävlar men det verkar inte vara nån logik i det :S

Postat
Idag ska jag och resten av bandet kolla på en replokal. Den verkar riktigt nice! 28 kvadratmeter, enbandslokal, 2700 kronor i hyra med möjlighet att bedriva studiecirkel och få ner kostnaden ännu mer... 🙂

Kul för er då 🙂

Ska du fortsätta betala hyran själv?

Så som vi gör det just nu, är att jag tar emot fakturan varje månad och betalar den, och alla andra betalar sen in sin andel tll mitt konto...och det lär väl fortsätta bli på det viset, antar jag. Men det är ingenting som vi har diskuterat särskilt mycket än.

Det här med studiecirkel är ganska speciellt, tycker jag. Vi fyller i närvarolista, och vi har ett uttalat mål, som kan vara något så flummigt som "bli tightare", "bli bättre på att skriva låtar", eller kanske något mer konkret, som göra en demo, gå ut och spela, osv...Och för det så kan vi få typ 1200 i bidrag i månaden (tror jag det var...) 😄

Så får vi med. Plus att vi får gratis studiotid en sunkig studio (är väl en dag per år eller nått 🙂).
Postat

Jag har fått en hylla (hade faktiskt önskat mig en 😄), en skiva (Peter Bjorn and John - Falling Out), en bok (Harlan Coben - The Innocent) samt en dubbelpedal. 🙂

Postat

Iofs en lågprispedal men den var förvånansvärt skön och verkligen robust. 😄 Sen suger jag på dubbelpedal. Det enda jag klarar av att göra snyggt är dubbelslag innan virvelslag typ.

musik (oregistrerad)
Postat
Om man verkligen vill träffa nån så tar man sig tid att träffa henne IRL oavsett om det gör att man missar hemkunskapen...

har inte hemkunskap... jag går på Industriprogrammet i Emmaboda/Lindås... och man vet aldrig om det blir något betygs-bestämmande som kommer upp under dagen så...

telefon?... bra eller dåligt? ;D

Jaså, det är DU det!!!

Ring henne, hon fråga efter dig igår!

musik (oregistrerad)
Postat
Haha, klart det inte funkar med routern när man inte har något här nere som tar emot signalen routern skickar! Ibland är pappa dum. 🙂

Måste man ha router om man har usb-modem??

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.