Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Hmm, hon addar mig på msn men snackar inte med mig? 😆

men då är det väl lugnt?

Jo...men jag blir lite orolig. Jag har fan ångest över hur jag behandlade henne denna helg... 🙂

Aaah... jag fattar. 🙁

tror jag..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tisdagar är min serie-dag... Heroes, how i met your mother och the big bang theory. typ 3/5 av vad jag följer 😆

🙂 för mig är det entourage, one tree hill och gossip girl 🙁

wohin sollst du fahren? 😎

zur königlichen Hauptstadt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tisdagar är min serie-dag... Heroes, how i met your mother och the big bang theory. typ 3/5 av vad jag följer 😎

😉 för mig är det entourage, one tree hill och gossip girl 😉

För mig är det Livet i Fagervik och Oskyldigt dömd.

Era amerikanwannabes!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag följer fan 2 1/5 men, Gossip girl, dirty sexy money, americas next top model, make me a supermodel. tittar på how i met your mother när de är på tv ibland liksom. 😉

annars är solklara favoriterna som aldrig försvinner: Family guy, Futurama och scrubs.

Link to comment
Dela på andra sajter

vad fan är 2 1/5 men? "two and a fifth men"? 😉 och ja det kollar jag på när det är på tv, samma med scrubs ju men säsong 8 börjar ju inte förrän i januari så då får man ju kolla på sexan runt 23 istället. och så boston tea party såklart. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka fyra då?

Dom fyra banden jag brukar lyssna på lite då och då som är svenska är: Peter, Bjorn & John, Tiger Lou, Affordable Hybrid och även om det här låter ghey nu så My Enhanced Little Rhubarb med.

Haha! 😏 Hmm, ska se vilka svenska band jag lyssnar på till nån större grad...

bob hund

[ingenting]

Action Biker

Ja typ de tre... shit det var ju inte mycket. Sen händer det väl att jag lyssnar på SMK, Most Valuable Players och Those Dancing Days också, men det är inte så ofta...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...