Micke H Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 "you remind me of the babe" "what babe?" "the babe with the power" "what power?" "power of voodoo" "who do?" "you do" "do what?" "remind me of the babe" what babe?" "the babe with the power" "what power?" "power of voodoo" "who do?" "you do" "do what?" "remind me of the babe" what babe?" "the babe with the power" "what power?" "power of voodoo" "who do?" "you do" "do what?" "remind me of the babe" what babe?" "the babe with the power" "what power?" "power of voodoo" "who do?" "you do" "do what?" "remind me of the babe"
Overkill Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 är det bara jag och neo som är 70-talister här inne? då måste du vara 79:a eller nått? för du är ju inte så gammal 😎 och coolt dingbats. 😛 har iofs redan sett dig på last.fm
Fidden Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 pazo: jag sov typ 9,5h. 😮 väckarklockan tog inte. Fortfarande trött dock. overkill: bang on target, pal! men jag blir medlem i 30-klubben nästa år.
Overkill Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 kul för dig då! 😮 jag vill också sova 9,5 timmar.
Overkill Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 och dntel är ju fett bra! speciellt rock my boat och roll on. 😮
Neosus Postat 17 november 2008 Trådstartare Postat 17 november 2008 Fyfan vad jag är snygg! 😉 haha äre du som e blond? 🙂
Micke H Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 Det är tur att jag inte är homosexuell för annars skulle jag vara kär i mig själv! 😉
Overkill Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 Narcissistisk är du ju i alla fall. 🙂 Och Micke, gillar ni i din vänkrets hattar? 😉
Micke H Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 Narcissistisk är du ju i alla fall. 😄 Och Micke, gillar ni i din vänkrets hattar? 🙂 Det var ett byte faktiskt. Hon hade först mössan och jag kepsen, sen så bytte vi. När vi upptäckte hur sexig jag var i hennes mössa så fick jag en av hennes reservmössor som jag numera använder. 😛 Fan, just när man trodde att jag inte kunde bli sexigare! 😉
Overkill Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 Narcissistisk är du ju i alla fall. 😄 Och Micke, gillar ni i din vänkrets hattar? 🙂 Det var ett byte faktiskt. Hon hade först mössan och jag kepsen, sen så bytte vi. När vi upptäckte hur sexig jag var i hennes mössa så fick jag en av hennes reservmössor som jag numera använder. 😛 Fan, just när man trodde att jag inte kunde bli sexigare! 😉 Men alltså jag kollade på dina facebookbilder från olika tillfällen och det är nästan alltid någon som har en hatt ju 😄
Neosus Postat 17 november 2008 Trådstartare Postat 17 november 2008 Narcissistisk är du ju i alla fall. 😄 Och Micke, gillar ni i din vänkrets hattar? 🙂 Det var ett byte faktiskt. Hon hade först mössan och jag kepsen, sen så bytte vi. När vi upptäckte hur sexig jag var i hennes mössa så fick jag en av hennes reservmössor som jag numera använder. 😛 Fan, just när man trodde att jag inte kunde bli sexigare! 😉 Men alltså jag kollade på dina facebookbilder från olika tillfällen och det är nästan alltid någon som har en hatt ju 😄 😄
Micke H Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 Narcissistisk är du ju i alla fall. 😄 Och Micke, gillar ni i din vänkrets hattar? 🙂 Det var ett byte faktiskt. Hon hade först mössan och jag kepsen, sen så bytte vi. När vi upptäckte hur sexig jag var i hennes mössa så fick jag en av hennes reservmössor som jag numera använder. 😛 Fan, just när man trodde att jag inte kunde bli sexigare! 😉 Men alltså jag kollade på dina facebookbilder från olika tillfällen och det är nästan alltid någon som har en hatt ju 😄 Det är nog mitt dåliga inflytande, det är jag som är "hattmannen" i gänget. 😄
Fidden Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 Barabarabarabara HAT-MAAAAAAN [melodi: signaturen till den gamla läderlappen-serien]
Fidden Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 ellerl alltså hatt då, fast på ett annat språk.
Dingbats Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 (redigerat) you take the baby, take it to the living room, stop it at the lobby, do the choka choka Redigerat 17 november 2008 av Dingbats
Recommended Posts