Dingbats Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Men hata diarré som känns som att man är hård i magen ända tills man går och sätter sig och så kommer det inte ut nåt utom en fet brakare och lite slem.
Riffraff Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 http://www.dustinhome.se/pd_5010117006.asp...ricerunner_5256 Är detta en kontantkortstelefon? som man kan ha vad som helst till?
Neosus Postat 13 november 2008 Trådstartare Postat 13 november 2008 http://www.dustinhome.se/pd_5010117006.asp...ricerunner_5256 Är detta en kontantkortstelefon? som man kan ha vad som helst till? Svar ja.. fast nä den innehåller inget kontant kort. Du kan ha vad som helst till den. så ja, du kan ha kontant kort till men då måste du beställa sånt oxå. ...men annars nä.. fast ja. Lixom! 😉
Riffraff Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 http://www.dustinhome.se/pd_5010117006.asp...ricerunner_5256 Är detta en kontantkortstelefon? som man kan ha vad som helst till? Svar ja.. fast nä den innehåller inget kontant kort. Du kan ha vad som helst till den. så ja, du kan ha kontant kort till men då måste du beställa sånt oxå. ...men annars nä.. fast ja. Lixom! 😉 Du menar att man inte får med kontantkort vid köpet av denna mobil? 😛
Overkill Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 hej! var på utbildningsmässa i göteborg idag. jag längtar som fan till uppsala. 😛 Och så på lunchen gick vi till McDonald's. Jag hade en CSN-kupong så jag fick två menyer för priset av en. 🙂 Så jag åt en QP och en McFeast, en och en halv mellanpommes och så två drickor. 🙂 är fortfarande mätt och då åt vi ändå för åtta timmar sedan. Och Pazo, hur hittade du inte konverteringen i iTunes? Är ju jättelätt? 😉
Dingbats Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 What does a mathematician mermaid wear? An Algae-bra! yuk yuk yuk
Overkill Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 😄 Pazo, vad är det du läser nu igen? Miljövetenskap? Eller är jag helt fel ute? 😄
D Vibe Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Hur nördig får man bli, sitter här och laddar ner tape-images med musikprogram till ZX Spectrum 128k 😄 /Daniel
Dingbats Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Hur nördig får man bli, sitter här och laddar ner tape-images med musikprogram till ZX Spectrum 128k 😄 Man får till och med bli ännu nördigare! 😄
Overkill Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Dingbats, ibland använder du alldeles för komplicerade ord. 😉
Dingbats Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Tänker du på det här: Visst finns det hål, och de konjugationer/deklinationer/paradigmer/etc som innehåller dem kallas för defektiva. Man måste ju dra sig med coola facktermer när man får chansen!
Overkill Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Tänker du på det här:Visst finns det hål, och de konjugationer/deklinationer/paradigmer/etc som innehåller dem kallas för defektiva. Man måste ju dra sig med coola facktermer när man får chansen! Ja, det var det jag tänkte på. 😉 Precis, man får ju glänsa lite när man kan. Och bra att du slog näven i bordet.
Neosus Postat 13 november 2008 Trådstartare Postat 13 november 2008 http://www.dustinhome.se/pd_5010117006.asp...ricerunner_5256 Är detta en kontantkortstelefon? som man kan ha vad som helst till? Svar ja.. fast nä den innehåller inget kontant kort. Du kan ha vad som helst till den. så ja, du kan ha kontant kort till men då måste du beställa sånt oxå. ...men annars nä.. fast ja. Lixom! 🙂 Du menar att man inte får med kontantkort vid köpet av denna mobil? 🙂 Svar: Ja! ...vad jag kan se 😉☺️
Dingbats Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 jag tycker om musik (syftar inte på användaren)
Overkill Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 jag med. fast tystnad är faktiskt underskattat.
Neosus Postat 13 november 2008 Trådstartare Postat 13 november 2008 ...fast musik utan tystnad vore...ja...rent förskräckligt 😏
Neosus Postat 13 november 2008 Trådstartare Postat 13 november 2008 Eller nu tänkte jag på pauser. Gonatt! 😏
Fidden Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 (redigerat) HEJ! HEJEHEJEHEJEHEJEJEHEJJFEDEJEFHKJDHKDLJGBSDKWSIUF hej. edit: 😏 vad packad jag måste varit 1:06 😆 Nu är jag mer typ hypersmart, och tänkte försöka lösa lite problem medan jag ändå sitter uppe. Redigerat 14 november 2008 av Fidden
Fidden Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 God afton. Eller natt..När blir aftonen natt? Är afton mer kväll? Afton känns så jävla borgerligt. Heter det borgerligt? Eller är det mer borgligt? Eller är det mer anders borgligt? Anders borgerligt? Those dancing days var väl helt ok, men allt kändes som samma låt förutom hitten... typ en jävla orgel som ligger och låter flupp flupp flupp. Sedan sa folket att jag mötte min nintendo/te-kompis i trappan, men hon var nog inte intresserad av nintendo/te längre.... JAG ÄR INTRESSERAD AV NINTENDO/TE! jävla egoist.
Fidden Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 fast jag såg henne aldrig. och hur fan vet de andra hur min nintendo/te-polare ser ut?
Fidden Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 jag har en mew-tröja på mig, motivet ser ut som en bajskorv som pratar med en fågel. Tyckte det kändes rätt. mitt vatten smakar makrill.
Fidden Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Vad symboliserar egentligen en bajskorv som pratar med en fågel?
Fidden Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Liksom, vad har de att prata om? - Hejsan, du lilla fågel.. Jag är en bajskorv. Jag har haft en mycket händelserik resa genom en tarm. - Åfan... jag har mest flugit från afrika och sånt. - Shit, träffade du några schyssta e-coli på vägen? - Nä, det var ganska sparsamt med just tarmbakterieflora, men vi hade en del regn och fukt och sånt. - Fukt... Berätta för guds skull inte för MIG om fukt... - ok. - ... ja, ni förstår ju... katastrof.
Fidden Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Egentligen borde jag nog stannat kvar en stund till, och PRATAT med folk istället för att sitta här och ventilera mig på ett forum... Hade nog varit en bra idé. Oh well, men då hade ni ju missat dessa OTROLIGT GIVANDE inlägg.
Recommended Posts