Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

på tal om frukost så åt jag rätt dåligt igår... äcklig mat i skolan så jag åt bara lite, sen hade mamma köpt med sig hamburgare hem så jag åt sallad och en qp (och det blir man ju inte mätt på länge). sen orkade jag inte äta kvällsmat så jag var ashungrig på kvällen och sen var jag lite seg i morse så jag hann inte äta så mycket allbran som jag brukar. så nu är jag hungrig. men det är ju lunch snart.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag åt precis mellanmål... en halv kopp med nötter och russin. så drack jag lite mjölk också. Till frukost åt jag två portioner gröt 😆

fast jag orkar inget iallafall... wierd. men det sitter i skallen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mat - vad är det? Måste man äta varje dag, menar ni?

Min storebrorsa har aldrig ätit frukost i hela sitt liv!

Min lillebrorsa har det dock, dvs. en cigg och en slät kopp kaffe...

Själv äter jag en macka så att jag står mig till middan klockan 18.30.

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni som är stockholmare... vilka är det, micke och dingis? Jag har en fråga till er.

Om man kommer med buss till cityterminalen, hur lång tid tar det att ta sig till naturhistoriska museet då?

Du byter bara till tunnelbanan mot Mörby centrum, kliv av vid Universitetet. Tar 15 minuter, och tar ytterliggare 10 minuter att gå därifrån.

When in doubt you can find your answer in SL!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni som är stockholmare... vilka är det, micke och dingis? Jag har en fråga till er.

Om man kommer med buss till cityterminalen, hur lång tid tar det att ta sig till naturhistoriska museet då?

Du byter bara till tunnelbanan mot Mörby centrum, kliv av vid Universitetet. Tar 15 minuter, och tar ytterliggare 10 minuter att gå därifrån.

When in doubt you can find your answer in SL!

greatness, thank you. 🙂

då ska jag bara lista ut vilket datum de ville ha dit mig 😆

JAG SKA PÅ INTERVJU!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man säger "nästa onsdag", menar man då närmaste onsdag, eller menar man den nästkommande? Om jag säger "nästa onsdag" idag, menar jag då den 19:e?

Det kan du nog svara bäst på själv!

Själv äter jag en mustig tallrik cornflakes/müsli/havrefras och ett glas apelsinjuice till frukost.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man säger "nästa onsdag", menar man då närmaste onsdag, eller menar man den nästkommande? Om jag säger "nästa onsdag" idag, menar jag då den 19:e?

Det kan du nog svara bäst på själv!

Nä, för det var inte jag som sa det...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...