Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag håller på och lyssnar igenom en tråkig indierockskiva jag fick av min moster för att ge den en andra chans men den är inge vidare bra.

Postat
Jag håller på och lyssnar igenom en tråkig indierockskiva jag fick av min moster för att ge den en andra chans men den är inge vidare bra.

Vad är det för nått då?

Postat

jag med 🙂

men vet någon var man kan köpa slimcases? vi funderar på att bara trycka upp skivor och sedan packa dom själva, men jag vet inte riktigt vart man köper såna fodral?

Postat
FIDDEN: Muskelbröst?

sure hope so... :rolleyes:

fast det vänstra är mycket fetare, så jag får ställa mig åt rätt håll 😏

Postat

Jag hatar när man upptäcker nån ny artist som verkar asgrym och så finns det nästan ingenstans att ladda ner. Hur ska man då veta om det är värt att köpa en skiva, och vilken?

Postat

jag funderade på om man kanske skulle börja göra ett par mackor kvällen innan och sedan gå upp en halvtimma senare, duscha, borsta tänderna och sedan åka till skolan och så äta någon gång där istället.

Postat
jag funderade på om man kanske skulle börja göra ett par mackor kvällen innan och sedan gå upp en halvtimma senare, duscha, borsta tänderna och sedan åka till skolan och så äta någon gång där istället.

...Nej...

Rasmus å jag hängde en stund där mellan 6 å 7!

Jag kollade på tv till typ nio sen la jag mig och somnade runt 21.30 kanske.

Det var skönt. Men likaså är jag helt cp trött nu ändå

Postat

Hade ingen frukostmat hem, så jag var tvungen att köpa på väg till jobbet och äta först när jag kommit in! Fatta hungrig jag är nu! Har en macka nedstoppad i halsen nu!

Postat
Luftig låt Fidden! Vad har du använt för utrustning? Sången var rätt högt mixad - inte ofta man hör det. Ingen nackdel. Mycket mjukvarusynthar? Kanske borde krydda med ett fysiskt utomstående instrument via mik? Nu är väl "bara" sången via mik?

Rätt lugn bra låt. Mycket plingiga klockljud ett bra tag - jag gillar det.

🙂

//:debatt

kul att du gillar't =)

Ja, det är mycket mjukvarusyntar... bara gitarrerna och sången som är hårdvara. Funderade faktiskt på att lägga in ett extra instrument, men det blev aldrig av. Blev nog för lat.

Utrustningen är en ADK A-51 S mikrofon med preampsen på mitt yamaha-mixerbord, en podXT, en fender telecaster, logic platinum för pc, tapeworm (gratis vsti), någon moog-klon vsti, ES2 och mitt standardbasljud från min roland JV-80 🙂

Postat

...Nej...

varför inte 🙂

Postat

...Nej...

varför inte 😆

ett par mackor blir man inte mätt på 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.