Overkill Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 jag vill inte läsa die verwandlung................ tråkigt
Overkill Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 det skiter jag i för den är tråkig och jag fattar ingenting 🙂
Dingbats Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 Jag håller på och lyssnar igenom en tråkig indierockskiva jag fick av min moster för att ge den en andra chans men den är inge vidare bra.
Overkill Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 Jag håller på och lyssnar igenom en tråkig indierockskiva jag fick av min moster för att ge den en andra chans men den är inge vidare bra. Vad är det för nått då?
Overkill Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 jag med 🙂 men vet någon var man kan köpa slimcases? vi funderar på att bara trycka upp skivor och sedan packa dom själva, men jag vet inte riktigt vart man köper såna fodral?
Overkill Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...le_Slimcase.jpg det längst ner
Overkill Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 jag vet, men dom är billiga (ang. slimcases, inte fiddens tuttar!)
Pazo Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 Slimcases finns ju lite överallt. tror jag Typ elgiganten, expert, onoff, claes ohlsson... osv FIDDEN: Muskelbröst?
Fidden Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 FIDDEN: Muskelbröst? sure hope so... fast det vänstra är mycket fetare, så jag får ställa mig åt rätt håll 😏
Dingbats Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 Jag hatar när man upptäcker nån ny artist som verkar asgrym och så finns det nästan ingenstans att ladda ner. Hur ska man då veta om det är värt att köpa en skiva, och vilken?
Overkill Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 jag funderade på om man kanske skulle börja göra ett par mackor kvällen innan och sedan gå upp en halvtimma senare, duscha, borsta tänderna och sedan åka till skolan och så äta någon gång där istället.
Dingbats Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 Fast det är lite väl utstuderat. Det verkar så ochill.
Dingbats Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 Det är töntigt att ha posarbilder på sig själv som visningsbild på msn.
Overkill Postat 12 november 2008 Postat 12 november 2008 Det är töntigt att ha posarbilder på sig själv som visningsbild på msn. Ännu töntigare är prosabilder.
Pazo Postat 12 november 2008 Postat 12 november 2008 jag funderade på om man kanske skulle börja göra ett par mackor kvällen innan och sedan gå upp en halvtimma senare, duscha, borsta tänderna och sedan åka till skolan och så äta någon gång där istället. ...Nej... Rasmus å jag hängde en stund där mellan 6 å 7! Jag kollade på tv till typ nio sen la jag mig och somnade runt 21.30 kanske. Det var skönt. Men likaså är jag helt cp trött nu ändå
Micke H Postat 12 november 2008 Postat 12 november 2008 Hade ingen frukostmat hem, så jag var tvungen att köpa på väg till jobbet och äta först när jag kommit in! Fatta hungrig jag är nu! Har en macka nedstoppad i halsen nu!
Dingbats Postat 12 november 2008 Postat 12 november 2008 It's a long way to the top if and only if you want to rock n' roll!
Fidden Postat 12 november 2008 Postat 12 november 2008 Luftig låt Fidden! Vad har du använt för utrustning? Sången var rätt högt mixad - inte ofta man hör det. Ingen nackdel. Mycket mjukvarusynthar? Kanske borde krydda med ett fysiskt utomstående instrument via mik? Nu är väl "bara" sången via mik? Rätt lugn bra låt. Mycket plingiga klockljud ett bra tag - jag gillar det. 🙂 //:debatt kul att du gillar't =) Ja, det är mycket mjukvarusyntar... bara gitarrerna och sången som är hårdvara. Funderade faktiskt på att lägga in ett extra instrument, men det blev aldrig av. Blev nog för lat. Utrustningen är en ADK A-51 S mikrofon med preampsen på mitt yamaha-mixerbord, en podXT, en fender telecaster, logic platinum för pc, tapeworm (gratis vsti), någon moog-klon vsti, ES2 och mitt standardbasljud från min roland JV-80 🙂
Overkill Postat 12 november 2008 Postat 12 november 2008 jag funderade på om man kanske skulle börja göra ett par mackor kvällen innan och sedan gå upp en halvtimma senare, duscha, borsta tänderna och sedan åka till skolan och så äta någon gång där istället. ...Nej... Rasmus å jag hängde en stund där mellan 6 å 7! Jag kollade på tv till typ nio sen la jag mig och somnade runt 21.30 kanske. Det var skönt. Men likaså är jag helt cp trött nu ändå varför inte 🙂
Fidden Postat 12 november 2008 Postat 12 november 2008 jag funderade på om man kanske skulle börja göra ett par mackor kvällen innan och sedan gå upp en halvtimma senare, duscha, borsta tänderna och sedan åka till skolan och så äta någon gång där istället. ...Nej... Rasmus å jag hängde en stund där mellan 6 å 7! Jag kollade på tv till typ nio sen la jag mig och somnade runt 21.30 kanske. Det var skönt. Men likaså är jag helt cp trött nu ändå varför inte 😆 ett par mackor blir man inte mätt på 🙂
Fidden Postat 12 november 2008 Postat 12 november 2008 Har sovit helt ok två nätter i rad nu! idag kom jag till och med upp typ 7:15. Det går framåt.
Overkill Postat 12 november 2008 Postat 12 november 2008 ööh jooo. 😆 min filosofilärare är inte här. så jag börjar 12.10.
Recommended Posts