Dingbats Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Om man verkligen vill träffa nån så tar man sig tid att träffa henne IRL oavsett om det gör att man missar hemkunskapen... har inte hemkunskap... jag går på Industriprogrammet i Emmaboda/Lindås... och man vet aldrig om det blir något betygs-bestämmande som kommer upp under dagen så... Okok, men det jag menar är att skit samma om man missar nån lektion eller nåt. Är man verkligen intresserad av nån och tycker att det är viktigt så skiter man i det och så går man fram och pratar med henne och får ta ett G istället för VG på det där svenskaprovet. Telefon som första intryck känns ganska stalkeraktigt tycker jag.
Overkill Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Och om du inte har tid att ens ta kontakt med henne, hur skulle du då ha tid att träffa henne i ett eventuellt förhållande? 😉
Micke H Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Weee...imorrn ska vi kolla på ny replokal. Den är på 25 kvadratmeter och verkar riktigt nice. 🙂 Blir lite stressigt dock... 😉
Pazo Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Betalade precis räkningar så jag blev väl av med en 6 tusen 😛
Pazo Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Jag vet 😉 Nu kommer jag bli fattig efter att ha köpt mina cymbaler 🥰
Micke H Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Idag ska jag och resten av bandet kolla på en replokal. Den verkar riktigt nice! 28 kvadratmeter, enbandslokal, 2700 kronor i hyra med möjlighet att bedriva studiecirkel och få ner kostnaden ännu mer... 🥰
Micke H Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Wow, Dark Side of the Moon är verkligen en helt magisk platta! Så jävla underbar. 🥰
Pazo Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 hahahaha. KOm massa folk å skulle kolla in lägenheten nu. De skulle besiktiga den. Å det är fett stökigt å jag hade lämnat en hårboll i duschen å allt! hahaha Fyyyfaaan! 🥰
Pazo Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Idag ska jag och resten av bandet kolla på en replokal. Den verkar riktigt nice! 28 kvadratmeter, enbandslokal, 2700 kronor i hyra med möjlighet att bedriva studiecirkel och få ner kostnaden ännu mer... 😉 Kul för er då 🥰 Ska du fortsätta betala hyran själv?
Micke H Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Idag ska jag och resten av bandet kolla på en replokal. Den verkar riktigt nice! 28 kvadratmeter, enbandslokal, 2700 kronor i hyra med möjlighet att bedriva studiecirkel och få ner kostnaden ännu mer... 🙂 Kul för er då 😉 Ska du fortsätta betala hyran själv? Så som vi gör det just nu, är att jag tar emot fakturan varje månad och betalar den, och alla andra betalar sen in sin andel tll mitt konto...och det lär väl fortsätta bli på det viset, antar jag. Men det är ingenting som vi har diskuterat särskilt mycket än. Det här med studiecirkel är ganska speciellt, tycker jag. Vi fyller i närvarolista, och vi har ett uttalat mål, som kan vara något så flummigt som "bli tightare", "bli bättre på att skriva låtar", eller kanske något mer konkret, som göra en demo, gå ut och spela, osv...Och för det så kan vi få typ 1200 i bidrag i månaden (tror jag det var...) 🥰
Neosus Postat 31 januari 2008 Trådstartare Postat 31 januari 2008 Idag ska jag och resten av bandet kolla på en replokal. Den verkar riktigt nice! 28 kvadratmeter, enbandslokal, 2700 kronor i hyra med möjlighet att bedriva studiecirkel och få ner kostnaden ännu mer... 🙂 Kul för er då 😄 Ska du fortsätta betala hyran själv? Så som vi gör det just nu, är att jag tar emot fakturan varje månad och betalar den, och alla andra betalar sen in sin andel tll mitt konto...och det lär väl fortsätta bli på det viset, antar jag. Men det är ingenting som vi har diskuterat särskilt mycket än. Det här med studiecirkel är ganska speciellt, tycker jag. Vi fyller i närvarolista, och vi har ett uttalat mål, som kan vara något så flummigt som "bli tightare", "bli bättre på att skriva låtar", eller kanske något mer konkret, som göra en demo, gå ut och spela, osv...Och för det så kan vi få typ 1200 i bidrag i månaden (tror jag det var...) 😳 Får ni bidrag för det? Inte dumt alls juh 🙂 Äre studiefrämjandet?
Micke H Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Yes, det är studiefrämjandet (har jag för mig...). Och du har rätt, det är helshysst! 😳
tordA Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 😳😄 jag har fått tillbaka min ursprungliga medlemsnummer han är bra han, Mäster O !!
Dingbats Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Wow, Dark Side of the Moon är verkligen en helt magisk platta! Så jävla underbar. 😳 Jag tycker den är ganska överskattad.
Micke H Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Håller inte med. Jag älskar hur sammanhållen den känns, som en enda lång låt. Allt verkar hänga ihop. Dessutom är det riktigt bra texter!
Micke H Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Hmm, ytterliggare en piratkopieringstråd. Precis vad detta forum har saknat!
Micke H Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Hmm, det känns ändå lite oroande att musik håller med mig i så mycket... ☺️
Micke H Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Woho, fick just ett projekt att ta tag i som verkar riktigt roligt. Nu slipper ni mitt spam... 🙂 ...tror jag... ☺️
Dingbats Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Jag beställde precis Animal Collectives senaste skiva... den var så billig... jag har köpt för mycket skivor den senaste tiden. 😛
Recommended Posts