Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Om man verkligen vill träffa nån så tar man sig tid att träffa henne IRL oavsett om det gör att man missar hemkunskapen...

har inte hemkunskap... jag går på Industriprogrammet i Emmaboda/Lindås... och man vet aldrig om det blir något betygs-bestämmande som kommer upp under dagen så...

Okok, men det jag menar är att skit samma om man missar nån lektion eller nåt. Är man verkligen intresserad av nån och tycker att det är viktigt så skiter man i det och så går man fram och pratar med henne och får ta ett G istället för VG på det där svenskaprovet. Telefon som första intryck känns ganska stalkeraktigt tycker jag.

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Weee...imorrn ska vi kolla på ny replokal. Den är på 25 kvadratmeter och verkar riktigt nice. 🙂

Blir lite stressigt dock... 😉

Postat

Idag ska jag och resten av bandet kolla på en replokal. Den verkar riktigt nice! 28 kvadratmeter, enbandslokal, 2700 kronor i hyra med möjlighet att bedriva studiecirkel och få ner kostnaden ännu mer... 🥰

Postat
Idag ska jag och resten av bandet kolla på en replokal. Den verkar riktigt nice! 28 kvadratmeter, enbandslokal, 2700 kronor i hyra med möjlighet att bedriva studiecirkel och få ner kostnaden ännu mer... 😉

Kul för er då 🥰

Ska du fortsätta betala hyran själv?

Postat
Idag ska jag och resten av bandet kolla på en replokal. Den verkar riktigt nice! 28 kvadratmeter, enbandslokal, 2700 kronor i hyra med möjlighet att bedriva studiecirkel och få ner kostnaden ännu mer... 🙂

Kul för er då 😉

Så som vi gör det just nu, är att jag tar emot fakturan varje månad och betalar den, och alla andra betalar sen in sin andel tll mitt konto...och det lär väl fortsätta bli på det viset, antar jag. Men det är ingenting som vi har diskuterat särskilt mycket än.

Det här med studiecirkel är ganska speciellt, tycker jag. Vi fyller i närvarolista, och vi har ett uttalat mål, som kan vara något så flummigt som "bli tightare", "bli bättre på att skriva låtar", eller kanske något mer konkret, som göra en demo, gå ut och spela, osv...Och för det så kan vi få typ 1200 i bidrag i månaden (tror jag det var...) 🥰

Postat
Idag ska jag och resten av bandet kolla på en replokal. Den verkar riktigt nice! 28 kvadratmeter, enbandslokal, 2700 kronor i hyra med möjlighet att bedriva studiecirkel och få ner kostnaden ännu mer... 🙂

Kul för er då 😄

Så som vi gör det just nu, är att jag tar emot fakturan varje månad och betalar den, och alla andra betalar sen in sin andel tll mitt konto...och det lär väl fortsätta bli på det viset, antar jag. Men det är ingenting som vi har diskuterat särskilt mycket än.

Det här med studiecirkel är ganska speciellt, tycker jag. Vi fyller i närvarolista, och vi har ett uttalat mål, som kan vara något så flummigt som "bli tightare", "bli bättre på att skriva låtar", eller kanske något mer konkret, som göra en demo, gå ut och spela, osv...Och för det så kan vi få typ 1200 i bidrag i månaden (tror jag det var...) 😳

Får ni bidrag för det? Inte dumt alls juh 🙂

Äre studiefrämjandet?

Postat

Håller inte med. Jag älskar hur sammanhållen den känns, som en enda lång låt. Allt verkar hänga ihop.

Dessutom är det riktigt bra texter!

Postat

Jag beställde precis Animal Collectives senaste skiva... den var så billig... jag har köpt för mycket skivor den senaste tiden. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.