Overkill Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 Jag hoppas jag vinner religionstråden. ☺️ Egentligen är vi väl på samma sida dock...
Dingbats Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 Jag hoppas jag vinner religionstråden. ☺️ Egentligen är vi väl på samma sida dock... Ja, jag hoppas att det kommer nån flumtroende dit som jag kan hacka på.
Overkill Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 alltså megastore är en grymt underskattad nätskivaffär. dom har både fleet foxes och grand archives på vinyl! och band of horses! vill haaaaa
Overkill Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 För vanliga skivor ja men importer är ändå rätt schyssta. 150 spänn för en importerad vinyl är rätt okej.
Dingbats Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 Jag minns att jag tyckte den här filmen var väldigt bra när vi fick se den på en lärarlös NO-lektion i sexan och jag satt och petade med min fot mot en jag trodde jag var kär is.
Fidden Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 lalala, idag har jag reggat mig på ett par nätdejtingsajter. Fy fan vad töntigt 🥰
Dingbats Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 lalala, idag har jag reggat mig på ett par nätdejtingsajter. Fy fan vad töntigt 🥰 Ojojoj, det går utför!
Overkill Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 I wanna be irreplaceable I wanna be used I wanna be functional
Dingbats Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 (redigerat) I wanna make you scream I wanna braid your hair I wanna kiss your friends Redigerat 9 november 2008 av Dingbats
Fidden Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 Ja, nu är det bara att vänta på att alla erbjudanden ska ramla in i inboxen.
Fidden Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 jag också, om jag ska på måndagsmötet... men jag tror jag skippar det igen.
Pazo Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 Jag sov iof inte mkt själv. Somnade strax efter 1, uppe 6 😉
Micke H Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 Ja, nu är det bara att vänta på att alla erbjudanden ska ramla in i inboxen. Hihi, vilka siter då? 🙂
Micke H Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 Täby centrum! Ny site som jag har varit VÄLDIGT inblandad i som nu äntligen har lanserats! Hoppas att dom flesta buggar är borta nu...
Micke H Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 Hmm, om Overkill och Dingbats använde lite mer sarkasm och bitska kommentarer i religionstråden, skulle ni låta precis som Magnus Bettnér. 🙂
Fidden Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 Ja, nu är det bara att vänta på att alla erbjudanden ska ramla in i inboxen. Hihi, vilka siter då? 🙂 såna som inte kostar pengar... vet inte om jag ska berätta vilka, för då kommer nog längsta-gänget och "uppmuntrar" mig där 😛 gomorron förresten. sova till 11 på en måndag var ju intressant.
Micke H Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 Ja, nu är det bara att vänta på att alla erbjudanden ska ramla in i inboxen. Hihi, vilka siter då? 🙂 såna som inte kostar pengar... vet inte om jag ska berätta vilka, för då kommer nog längsta-gänget och "uppmuntrar" mig där 🙂 gomorron förresten. sova till 11 på en måndag var ju intressant. Jag skulle i alla fall hjälpa dig! Berätta för tjejerna hur grym du är. 🙂 För övrigt kan man på CDON:s hemsida kryssa i denna ruta: Ja tack, jag vill ha nyhetsbrev från CDON.COM med erotiskt innehåll 😛
Fidden Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 Ja, nu är det bara att vänta på att alla erbjudanden ska ramla in i inboxen. Hihi, vilka siter då? såna som inte kostar pengar... vet inte om jag ska berätta vilka, för då kommer nog längsta-gänget och "uppmuntrar" mig där 😄 gomorron förresten. sova till 11 på en måndag var ju intressant. Jag skulle i alla fall hjälpa dig! Berätta för tjejerna hur grym du är. 😛 För övrigt kan man på CDON:s hemsida kryssa i denna ruta: Ja tack, jag vill ha nyhetsbrev från CDON.COM med erotiskt innehåll 😳 men tänk om hela flickvänsjakten är ett dolt försök att sluta dra i snoken 7 ggr om dagen? 😳 😊
Fidden Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 mmm, datorn blir så härligt varm och skön i knät när veckans schemalagda viruskontroll kör igång.
Recommended Posts