Neosus Postat 8 november 2008 Trådstartare Postat 8 november 2008 hej sebastian. du behöver inte skämmas vi sitter alla i samma båt. hej jag heter neosus och är
Neosus Postat 8 november 2008 Trådstartare Postat 8 november 2008 Jag satte klockan på London. London?? 😮 Då måste du juh åka dit varenda gång du måste ta rätt på tiden... 😄 Nej alltså han menar att han sätter den på samma tidszon som de har i London. Meh.. Då måste han ju flytta dit 🙂 Äsch! Går inte så bra att spela dum 😮
Overkill Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Micke! Gå med i gruppen "Scrobble for Spotify" på last fm. 🙂 Det finns så man kan skrobbla spotifylåtar fast bara till Windows än så länge, men tydligen håller folk på och utvecklar det till OS X med. 😮
Overkill Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 jag beställde precis hem ett par bågar som jag ska prova
Overkill Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 frågan är om en motorcykel får plats i brevlådan eller om jag måste cykla bort till torpahallen och hämta... får kanske plats i min cykelkorg.
Dingbats Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 de brukar få plats i brevlådan, men om du beställde två på samma gång tror jag inte båda går ner samtidigt
Micke H Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 Micke! Gå med i gruppen "Scrobble for Spotify" på last fm. 😆 Det finns så man kan skrobbla spotifylåtar fast bara till Windows än så länge, men tydligen håller folk på och utvecklar det till OS X med. 😄 Nice! Kommer använda den på jobbet! Tack för tipset! 😆
Micke H Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 Har just vart på fest där dom körde både Tool och Opeth! Plus att jag träffade en snubbe som var lika mycket fantast av Pain of Salvation som jag. 😆
Dingbats Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 Trevligt trevligt! : I'm like thisssss... and you're like this. I'm like thisssss... and you're like this. aaaaaaa, eeeeeee, aaaaaaa, eeeeeee
Overkill Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 ba ba ba baaa ba ba baa baaa ba ba baa baaaa baa baa baaaaa
Dingbats Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 baaa, ba baaa, baaa, ba baaa baa baa baa baa baa baa baa baa
Overkill Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 nu ska jag gå på toa, borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen och sova
Overkill Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 I'm in a crisis, I need help Come on mood shift, shift back to good again
Dingbats Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 Nina Twin is trying to help and I really hope that she succeeds Though I picked the thorny path myself, I'm afraid, afraid of where it leads!
Dingbats Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 Oh no! She's a rejecter! I must protect myself!
Fidden Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 sega gubbar? http://uk.youtube.com/watch?v=xui4r1koKIk
Pazo Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 Men jag vinner livet så de gör inget om du vinner den tråden
Dingbats Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 i won't cry no, i won't shed a tear as long as you stand stand by me jag har just börjat spela in min bästa låt nånsin
Recommended Posts