Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Skön låt Fidden! Nu gör jag nog bort mig för jag lyssnar inte på dem, men jag kom att tänka på Radiohead.

Tack!

Du behöver dock uppenbarligen lyssna in dig på radiohead 🙂

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

HAHA! 🙂 Dom intervjuade en snubbe på TV som seriöst heter Guy Löööv. 😆 :lol: 🙂

Undrar om han gillar Scrubs? 🙂 :)

Postat

Dingbats! Jag lyssnar på Apples in Stereo nu tror jag... Inte säker för Spotify är lite knepigt. Sökte på Apples in Stereo förut men då kom bara massa Yoko Ono fram men nu lyssnar jag på "Energy" och förut "Submarine Dream", om det känns igen? Låter grymt iaf.

Postat (redigerat)
och of montreal är ju grymma! inte alls vad jag förväntade mig. låter ju riktigt bra! 😄

of Montreal är hur jävla grymma som helst! Vad har du hört av dem? Hissing Fauna är deras bästa måste man väl säga, ett grymtpopepos. Men så har de tidigare grejer som är helt annorlunda men som är så sjukt härlig musik, typ The Gay Parade och Coquelicot. !!!

Och jo, det där var Apples in Stereo-låtar.

Redigerat av Dingbats
Postat
lyssnari gen och det här är ju helt underbart. synd att jag inte har pengar annars hade jag köpt skivan direkt.

Om du vill vara lite mer vågad, lyssna på deras senaste, Skeletal Lamping. Första gångerna man lyssnar tycker man liksom "okej...", men sen blir den grym! Typ värsta funkpoprockoperan.

Postat

hihihi

Jag gillar min datta mkt mkt mkt mkt 🙂

Nu när man är rätt så van vid tangentbordet och trackpaden så vill man inte gå till extern mus 😮

Trackpaden kan ju göra så mkt mer 😑

Postat
Nu när man är rätt så van vid tangentbordet och trackpaden så vill man inte gå till extern mus 😑

Trackpaden kan ju göra så mkt mer 🙂

Jag ska vidarebefordra det till Clara...

Postat

Jag drömde i natt att det var en rätt söt men väldigt liten och inte så snygg tjej som tyckte om mig för hon kramade mig extra länge när jag hade gjort nåt.

Postat
Vafan!

Den låten brukar jag lyssna på nån gång per dag typ.

En remix på den iaf 😉

EDIT: @fidden 🙂

sjukt bra är den 😄

vilken remix lyssnar du på? har bara hört skivversionen...

Postat
Jag satte klockan på London.

London?? 😮

Då måste du juh åka dit varenda gång du måste ta rätt på tiden... 🙂

Nej alltså han menar att han sätter den på samma tidszon som de har i London.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.