Fidden Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Skön låt Fidden! Nu gör jag nog bort mig för jag lyssnar inte på dem, men jag kom att tänka på Radiohead. Tack! Du behöver dock uppenbarligen lyssna in dig på radiohead 🙂
Micke H Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 HAHA! 🙂 Dom intervjuade en snubbe på TV som seriöst heter Guy Löööv. 😆 :lol: 🙂 Undrar om han gillar Scrubs? 🙂 :)
Overkill Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Dingbats! Jag lyssnar på Apples in Stereo nu tror jag... Inte säker för Spotify är lite knepigt. Sökte på Apples in Stereo förut men då kom bara massa Yoko Ono fram men nu lyssnar jag på "Energy" och förut "Submarine Dream", om det känns igen? Låter grymt iaf.
Overkill Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 och of montreal är ju grymma! inte alls vad jag förväntade mig. låter ju riktigt bra! 😄
Dingbats Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 (redigerat) och of montreal är ju grymma! inte alls vad jag förväntade mig. låter ju riktigt bra! 😄 of Montreal är hur jävla grymma som helst! Vad har du hört av dem? Hissing Fauna är deras bästa måste man väl säga, ett grymtpopepos. Men så har de tidigare grejer som är helt annorlunda men som är så sjukt härlig musik, typ The Gay Parade och Coquelicot. !!! Och jo, det där var Apples in Stereo-låtar. Redigerat 7 november 2008 av Dingbats
Overkill Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Jga lyssnade på första halvan av Hissing Fauna. 😄
Overkill Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 lyssnari gen och det här är ju helt underbart. synd att jag inte har pengar annars hade jag köpt skivan direkt.
Pazo Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Vafan! Spotify är ju grymmt! Slippa ha alla låtar som man inte "måste" ha i datorn 🙂 Hittade "E-type väljer sina eurofavoriter" i top tio! Helt underbart! Älskar den skivan 😑
Dingbats Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 lyssnari gen och det här är ju helt underbart. synd att jag inte har pengar annars hade jag köpt skivan direkt. Om du vill vara lite mer vågad, lyssna på deras senaste, Skeletal Lamping. Första gångerna man lyssnar tycker man liksom "okej...", men sen blir den grym! Typ värsta funkpoprockoperan.
Overkill Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 (redigerat) pazo Redigerat 7 november 2008 av Overkill
Pazo Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 hihihi Jag gillar min datta mkt mkt mkt mkt 🙂 Nu när man är rätt så van vid tangentbordet och trackpaden så vill man inte gå till extern mus 😮 Trackpaden kan ju göra så mkt mer 😑
Dingbats Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Nu när man är rätt så van vid tangentbordet och trackpaden så vill man inte gå till extern mus 😑 Trackpaden kan ju göra så mkt mer 🙂 Jag ska vidarebefordra det till Clara...
Overkill Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 this time around wohooahowyeah you can't say I didn't give it
Dingbats Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 jag är en sån där person som går och lägger sig klockan nollett femtitre
Dingbats Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Jag drömde i natt att det var en rätt söt men väldigt liten och inte så snygg tjej som tyckte om mig för hon kramade mig extra länge när jag hade gjort nåt.
Dingbats Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Att det ska vara så jobbigt att få till en .tar.gz på hela hemmamappen.
Pazo Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 (redigerat) Vafan! Den låten brukar jag lyssna på nån gång per dag typ. En remix på den iaf 😲 EDIT: @fidden 😛 Redigerat 8 november 2008 av Pazo
Neosus Postat 8 november 2008 Trådstartare Postat 8 november 2008 Jag satte klockan på London. London?? 🙂 Då måste du juh åka dit varenda gång du måste ta rätt på tiden... 😉
Fidden Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Vafan!Den låten brukar jag lyssna på nån gång per dag typ. En remix på den iaf 😉 EDIT: @fidden 🙂 sjukt bra är den 😄 vilken remix lyssnar du på? har bara hört skivversionen...
Dingbats Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Jag satte klockan på London. London?? 😮 Då måste du juh åka dit varenda gång du måste ta rätt på tiden... 🙂 Nej alltså han menar att han sätter den på samma tidszon som de har i London.
Overkill Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 hej idag betalade vi anmälningsavgiften till emergenza
Recommended Posts