Dingbats Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Liiite konstigt. Har jag högsta volym på datorn så knastrar ljudet. Men sänker jag volymen på datorn å istället maxar på ljudkortet så knastrar de inte... aja. Löste ju iaf knasterproblemet så de funkar ju nice 😉 Samma för mig! Jag kopplar den till min förstärkare och då måste jag ha bara en plupp på datorn för att det ska funka. 🙂 Haha losers! Å andra sidan kan inte jag ha på så himla låg volym på förstärkarn utan att den tappar ljudet i vänster högtalare...
Pazo Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 (redigerat) editade bort innehållet för de var cp! Redigerat 6 november 2008 av Pazo
Dingbats Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Klicka här för att se hemma hos mig! hihi Man måste vara inloggad för att kunna se.
Pazo Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Tänkte ändå ta bort för jag kom på att det finns "bilder på min studiohörna" tråden här i detta forum. så jag ska lägga upp där också
Pazo Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 https://www.studio.se/index.php?showtopic...mp;#entry792270 Denhär då! 🙂
Overkill Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 😲 fan vilken fin lägenhet! men är det inte jobbigt med datorn så långt bort?
Dingbats Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 😲 fan vilken fin lägenhet! men är det inte jobbigt med datorn så långt bort? Vadå långt bort?
Overkill Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 🙂 fan vilken fin lägenhet! men är det inte jobbigt med datorn så långt bort? Vadå långt bort? ja med en kontroll framför den. sträcka sig lite 😲
Pazo Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 du menar att padKontrolen är framför booken? Ne de var inte farligt långt alls. 🙂
Overkill Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 and we become silhouettes when our bodies finally go
Fidden Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 nu har jag gjort en riktig låt på första gången på jättelänge.
debatt Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Skulle ta nattbussen till morsan som ensam hemma hastigt blivit kräksjuk eller nåt för att hjälpa henne upp då hon fallit, men kom på att jag inte har portnyckel till hennes port. Då spelar det ingen roll att jag eventuellt har lägenhetsnyckel dit (inte ens det är säkert)... Jag kommer ju inte in ändå. 😉
debatt Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 nu har jag gjort en riktig låt på första gången på jättelänge. Coolt!! Få lyssna? 😉
Fidden Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 nu har jag gjort en riktig låt på första gången på jättelänge. Coolt!! Få lyssna? 😉 nu ligger den på demodelen, men kan även hittas Your browser does not support the HTML5 audio tag
Dingbats Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Skön låt Fidden! Nu gör jag nog bort mig för jag lyssnar inte på dem, men jag kom att tänka på Radiohead.
Overkill Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 nu fick jag två invites till spotify av micke! om någon vill ha en säg till så kan ni få 😄
Micke H Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Haha, jag lyckades komma runt systemet. Jag skickade två invites till Sebbe, och har en kvar. 😄
Pazo Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Määääh! Den overkill gav mig nu funkade ju inte alls! Ge mig micke!
Pazo Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 den funkade tydligen även fast de stod att den var ogiltig 😮
Recommended Posts